🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21386.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرها اسناد محرمانه پیمانکار نظامی ارتش آمریکا را سرقت کردند

هکرها به سیستم‌های یکی از شرکت‌های طرف قرار داد با ارتش آمریکا نفوذ کرده و احتمالا اسناد محرمانه مربوط به یکی از قوی ترین موشک‌های هسته‌ای این کشور را سرقت کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری Sky ...

هکرها به سیستم‌های یکی از شرکت‌های طرف قرار داد با ارتش آمریکا نفوذ کرده و احتمالا اسناد محرمانه مربوط به یکی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - از قوی ترین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - موشک‌های هسته‌ای این کشور را سرقت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری Sky News، هکرها به سیستم‌های شرکت تعمیراتی و مهندسی Westech International نفوذ کرده‌اند. این شرکت طرف قرارداد نیروی هوایی ارتش آمریکاست و روی موشک بالستیک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - قاره پیمای آمریکا به نام «LGM-30G Minuteman III» فعالیت می‌کند. این موشک که نقش بازدارندگی هسته‌ای را بازی می‌کند، توانایی حمل کلاهک هسته‌ای تا شعاع بیش از ۹ هزار ۶۵۶ کیلومتر را دارد.

هکرها ابتدا سیستم‌های شرکت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - Westech International را به باج افزار آلوده کرده و سپس اطلاعات محرمانه را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - سرقت کرده‌اند. آن‌ها برای اینکه ثابت کنند اسناد این شرکت را سرقت کرده‌اند، برخی از اطلاعات سرقتی از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - جمله اطلاعات شخصی، آدرس ایمیل و فیش حقوقی کارمندان را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - در اینترنت منتشر کردند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

هکرها اطلاعات بسیار ارزشمندی را از شرکت یاد شده سرقت کرده‌اند و به نظر می‌رسد حتی با پرداخت مبلغ باج نیز دیگر دست این شرکت به اطلاعات محرمانه نخواهد رسید. «Brett Callow»، محقق شرکت امنیتی «امسی سافت» و متخصص حملات باج افزاری می‌گوید: «حتی اگر شرکتی مبلغ باج را بپردازد، هیچ تضمینی وجود ندارد که هکرها داده‌های سرقتی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - را از بین نمی‌برند، خصوصاً اگر ارزش زیادی در بازار داشته باشند.»

بسیاری از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - رسانه‌های آمریکایی روسیه را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - مسئول این حمله می‌دانند، چرا که باج افزار استفاده شده در این حمله که «MAZE» نام دارد، در گذشته در بازارهای زیرزمینی توسط هکرهایی که به زبان روسی صحبت می‌کنند، تبادل شده و در گذشته برای هک کردن بسیاری از شرکت‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - آمریکایی استفاده شده است. با این وجود حمله به شکل مخفیانه انجام شده و تاکنون هیچ سندی به دست نیامده که آن را به دولت روسیه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - ربط دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone