🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21383.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بیش از یک میلیون سایت وردپرسی هدف حمله سایبری قرار گرفتند

صدها هزار سایت وردپرسی بیش از  ۲۴ ساعت مورد حملات سایبری گسترده‌ای قرار گرفتند که هدف از آن‌ها، دسترسی به اعتبارنامه‌های دیتابیس بوده است. مهاجمان در تلاش بودند تا فایل‌های پیکربندی «wp-config.php» را از وب‌سایت‌های ...

صدها هزار سایت وردپرسی بیش از  ۲۴ ساعت مورد حملات سایبری گسترده‌ای قرار گرفتند که هدف از آن‌ها، دسترسی به اعتبارنامه‌های دیتابیس بوده است.

مهاجمان در تلاش بودند تا فایل‌های پیکربندی «wp-config.php» را از وب‌سایت‌های وردپرس دانلود کنند. این فایل‌ها شامل اطلاعات مهمی مانند اعتبارنامه‌های دیتابیس، اطلاعات اتصال و احراز هویت کلیدهای منحصر به فرد می‌شود.

این افراد تلاش کردند از آسیب‌پذیری‌های «تزریق اسکریپت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - از طریق وبگاه» یا «XSS» در پلاگین‌ها و تم‌های وردپرس نصب شده روی وب‌سایت‌های کاربران، با هدف دسترسی به اعتبارنامه‌های آن‌ها استفاده کنند. هدف نهایی این حملات، کنترل کامل وب‌سایت توسط مهاجمان بوده است.

یکی از مهندسان و تحلیلگران تهدیدات سایبری، «رام گال» درباره این حملات اعلام کرده:

«در فاصله ۹ خرداد تا ۱۱ خرداد، فایروال Wordfence بیش از ۱۳۰ میلیون حمله سایبری با هدف دسترسی به اعتبارنامه‌های دیتابیس ۱.۳ میلیون وب‌سایت با استفاده از فایل‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - پیکربندی را مسدود کرد. در تاریخ ۱۰ خرداد بیشترین حملات از سوی مهاجمان صورت گرفت که شامل ۷۵ درصد تمام حملات به آسیب‌پذیری‌های پلاگین و تم در اکوسیستم وردپرس بود.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان

محققان امنیتی در Wordfence توانستند با تحلیل ۲۰ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - هزار آدرس آی‌پی مختلف، حملات اخیر را به کمپینی که حملات گسترده‌ای در تاریخ ۹ اردیبهشت صورت داده بود، ارتباط دهند. در کمپین قبلی، مهاجمان سعی داشتند در وب‌سایت‌ها «در پشتی» قرار دهند یا کاربران را به سمت وب‌سایت‌های شامل تبلیغات مخرب هدایت کنند.

برای اینکار نیز از آسیب‌پذیری‌های XSS در پلاگین‌ها استفاده شد و اگرچه برای این پلاگین‌ها پچ امنیتی عرضه شده بود، اما همچنان صاحبان وب‌سایت‌ها آن‌ها را بروزرسانی نکرده بودند.

با توجه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - به این موارد، مدیران وب‌سایت‌ها برای جلوگیری از حملات سایبری باید پلاگین‌ها و تم‌های نصب شده روی وب‌سایت وردپرسی خود را همیشه بروز نگه دارند و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - جدیدترین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - بروزرسانی منتشر شده برای آن‌ها را دانلود کنند. علاوه بر این، باید تم‌ها و پلاگین‌های قدیمی که دیگر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - بروزرسانی دریافت نمی‌کنند را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - نیز از وب‌سایت خود حذف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone