🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15870.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تصویر منتسب به سری گلکسی S21 ابعاد آنها را مشخص می‌کند

«Ice universe»، افشاگر معروف نمایشگر گوشی‌های هوشمند از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری واقعی از پنل شیشه‌ای پرچمداران سری گلکسی S21 به اشتراک گذاشته است که ابعاد نمایشگرهای اعضای این خانواده را نشان ...

«Ice universe»، افشاگر معروف نمایشگر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - گوشی‌های هوشمند از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری واقعی از پنل شیشه‌ای پرچمداران سری گلکسی S21 به اشتراک گذاشته است که ابعاد نمایشگرهای اعضای این خانواده را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود پرچمداران این سری در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا به بازار عرضه شوند. در تصویر به اشتراک گذاشته شده، گلس پنل جلویی سه عضو این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - خانواده در کنار یکدیگر قرار داده شده است؛ در نتیجه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - به خوبی می‌توان تفاوت ابعاد نمایشگرهای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - هر سه دستگاه این سری را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - با یکدیگر مقایسه کرد.

به نظر می‌رسد گلکسی S21‌ با نمایشگر 6.3 اینچی، نسخه پلاس این سری با نمایشگر 6.7 اینچی و برادر بزرگ‌تر آنها یعنی نسخه الترا با نمایشگر 6.9 اینچی در دسترس کاربران قرار گیرند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران

باتوجه به تصویر، به نظر می‌رسد که حاشیه پایینی به اندازه جزئی ضخیم‌تر از حاشیه‌های کناری و بالایی است؛ اما به اندازه‌ای نیست که تقارن کلی حاشیه‌های چهار طرف گوشی را از بین ببرد. باتوجه به اینکه تصاویر مربوط به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - آخرین لایه پنل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - جلویی هستند، بریدگی روی نمایشگر برای دوربین سلفی در آنها دیده نمی‌شود.

روز گذشته نیز کانال یوتیوب «Sakitech»، اولین عکس واقعی گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و گلکسی S21 الترا را به اشتراک گذاشت.

در تصویر منتشر شده از پنل پشتی، ماژول دوربین پرچمداران سری S به خوبی دیده می‌شود. البته این کانال مدعی است تصویر را از طریق کانال موثقی به دست آورده است. باوجودی که نمی‌توان با قاطعیت صحت تصویر منتشر شده را تایید کرد؛ اما محتوای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - ارائه شده با گمانه‌زنی‌ها و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - شایعات قبلی کاملا تطابق دارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران

احتمالا گلکسی S21 با بهره‌مندی از دوربین سه گانه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، 12 ماپیکسلی فوق عریض در کنار 64 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابری هیبریدی، زوم دیجیتالی 30 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی 8K رونمایی خواهد شد.

گلکسی S21 پلاس نیز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - احتمالا از دوربین سه گانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، دوربین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 3 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - 8K بهره خواهد برد.

قدرتمندترین پرچمدار این سری گلکسی S21 الترا است که احتمالا با نمایشگر 6.8 اینچی +QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و پنل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - پشتی پلاستیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند احتمالا با چیپست اگزینوس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - 2100 یا اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم و در دو نسخه با حافظه 128 یا 256 گیگاباتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه از طریق اسلات microSD به بازار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر چالوس استان مازندران - عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone