🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21402.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ربات‌های غول‌پیکری که ساخت مواد کامپوزیتی پیچیده را ممکن می‌کنند

در مرکز ملی کامپوزیت‌ها در نزدیکی «بریستول»، ربات‌های غول‌پیکر در حال حرکت بازوهای خود هستند و آینده دنیای کامپوزیت‌ها را شکل می‌دهند. این مرکز تحقیقاتی ۸۰۰ میلیون پوندی یکی از هفت مرکزی تولیدی باارزش در ...

در مرکز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - ملی کامپوزیت‌ها در نزدیکی «بریستول»، ربات‌های غول‌پیکر در حال حرکت بازوهای خود هستند و آینده دنیای کامپوزیت‌ها را شکل می‌دهند.

این مرکز تحقیقاتی ۸۰۰ میلیون پوندی یکی از هفت مرکزی تولیدی باارزش در بریتانیا است که برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - کمک به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - کمپانی‌ها از نام‌های بزرگی مانند «ایرباس» و «استون مارتین» گرفته تا شرکت‌های کوچک، توسعه پیدا کرده و هزینه‌های تحقیقاتی آن‌ها را کاهش می‌دهد. «ریچارد اولدفیلد»، مدیر اجرایی «NCC» اعلام کرده:

«مواد کامپوزیت به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خصوصیات جالبی دارند. با کاهش وزن یا افزایش مقاومت می‌توان عملکرد آنها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - را بهبود بخشید و حتی با مواد دیگر ترکیب کرد.»

یکی از نمونه‌های کلاسیک، «فیبر کربن» است که مقاومت و دوام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - فلز را با سبکی و انعطاف‌پذیری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - پارچه ترکیب می‌کند. در NCC، ده دستگاه بزرگ الیاف و رزین را با روش‌های مختلف با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - کامپوزیت برای کاربردهای مختلف مانند تیغه‌های توربین موتور جت تولید شود. به گفته اولدفیلد، افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود، مواد را تغییر دهند.

از آنجایی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - که ماده همزمان با قطعه ساخته می‌شود، نسبت به دیگر روش‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - تولید مانند برش بلوکی فلز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - ضایعات کمتری دارد. فعالان امیدوارند که این مواد کامپوزیتی با کاهش وزن موتورهای جت یا جایگزینی مواد سنگین در ساخت و سازها مانند بتن با مواد سبک‌تر، مصرف - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - انرژی را کاهش دهند.

چندین سالی می‌شود که مواد کامپوزیتی در صنایع هوا و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما طراحان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - هنوز از تمام پتانسیل آن استفاده نکرده‌اند. «انریکه گارسیا»، مدیر ارشد فناوری NCC در این زمینه گفته:

«ما در حال دور شدن از «فلز سیاه» هستیم که در حقیقت تلاشی برای تکثیر آنچه فلز باید به نظر برسد، است. در حال حاضر ما کاملا روی طراحی برای کامپوزیت‌ها تمرکز کرده‌ایم.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

بازوی رباتیک عظیمی که در تصویر بالا می‌بینید، جدیدترین بخش NCC است. این بازو الیاف مواد را به صورت قالب در الگوهای خاصی لایه‌بندی می‌کند تا محصول نهایی تعادل مناسبی از نظر قدرت و انعطاف‌پذیری داشته باشد. الیاف از قبل به رزین آغشته شده‌اند که توسط یک لامپ گرم می‌شوند و با خنک شدن، سخت می‌شوند. صفحه چرخان در سمت راست امکان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - چرخش اجسام را فراهم می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

ماشین حاضر در تصویر بالا، یکپارچگی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - ساختار قطعات نهایی را با استفاده از فراصوت و واتر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - جت آزمایش می‌کند. ربات‌های دوقلو بخش‌های نهایی را اسپری می‌کنند و سیستم هرگونه نقص داخل ساختار را گوش می‌دهد. در نهایت، امید می‌رود که دقت ماشین‌های NCC به حدی برسد که دیگر نیازی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - به انجام این آزمایش‌ها نباشد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

برخی کامپوزیت‌ها پیش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - از تزریق رزین، بافته می‌شوند. این دستگاه بافندگی همانند یک «جولایی» کار می‌کند، اما امکان خلق اشکال پیچیده‌تر از فیبر را فراهم می‌کند. این دستگاه می‌تواند الیاف را بکشد و همچنین در بخش‌های مشخصی، مقاومت آن را افزایش دهد. از این ماشین می‌توان برای ساخت وسایل پیچیده مانند فویل‌های L شکل استفاده کرد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان

در تصویر بالا ردیفی از پدهای مکش را مشاهده می‌کنید که تنها بخشی از یک مجموعه عظیم برای ساخت بال هواپیمای آینده است. دو ربات با وزن‌ ۴۶ و ۲۶ تن، قطعات پارچه را به شکل موردنیاز برش می‌دهند و سپس آن‌ها را با دقت بالایی روی یکدیگر قرار می‌دهند تا ساختار یک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - بال کامپوزیتی سبک وزن خلق - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone