🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21387.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

باج افزاری که به شیوه ای منحصربفرد سیستم های ویندوزی و لینوکسی را نشانه گرفته

محققان امنیتی بدافزار جدیدی را کشف کرده اند که در یک کمپین هدفمند سیستم های ویندوزی و لینوکسی را نشانه گرفته است. باج افزار تایکون (Tycoon) که از دسامبر سال ۲۰۱۹ فعال بوده ظاهرا حاصل ...

محققان امنیتی بدافزار جدیدی را کشف کرده اند که در یک کمپین هدفمند سیستم های ویندوزی و لینوکسی را نشانه گرفته است. باج افزار تایکون (Tycoon) که از دسامبر سال ۲۰۱۹ فعال بوده ظاهرا حاصل تلاش جمعی از مجرمان سایبری است که اهدافی به شدت گزینش شده دارند. این بدافزار همچنین نوع غیررایجی از تکنیک اجرا را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - به کار می برد که به آن کمک می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - کند در شبکه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - های تضعیف شده به راحتی خود را پنهان نماید.

اصلی ترین اهداف تایکون سازمان های فعال در صنایع آموزشی و نرم افزاری هستند.

تایکون با تلاش جمعی از محققان بلک بری کشف شد که مشغول همکاری با تحلیلگران امنیتی KPMG بودند. این کد مخرب شکل نامعمولی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - از یک باج افزار است چراکه با زبان جاوا نوشته شده، به عنوان یک سیستم زمان اجرای جاوا خود را معرفی کرده و در ایمیج فایل جاوا (Jimage) کامپایل شده است تا تمایلات مخرب خود را پنهان نماید.

اریک میلم معاون تحقیقات و اطلاعات بلک بری در این باره گفته است:

اینها همگی روش های یکتایی به شمار می روند. جاوا به ندرت برای نوشتن بدافزار اندپوینت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - اجرای کد نیاز به سیستم زمان اجرا دارد. ایمیج فایل های جاوا نیز کمتر برای حملات - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - بدافزاری به کار می روند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد:

مهاجمان مرتبا به زبان های برنامه نویسی غیر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - رایج و فرمت های منسوخ داده ای روی می آورند. در این باج افزار نیازی به پنهان سازی کد نبوده اما هکرها کاملا در این کار موفق عمل کرده اند.

علیرغم این، نخستین مرحله از حملات باج افزار تایکون کاملا مرسوم است و از طریق نفوذ به سرورهای RDP ناامن سمت اینترنت رقم می خورد. این یک روش حمله بسیار رایج برای کمپین های بدافزاری است و معمولا در آنها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - از پسوردهای ضعیف یا پیشتر تضعیف شده سرورها استفاده می شود.

بعد از آنکه باج افزار وارد شبکه شد مهاجمان از تنظیمات IFEO که غالبا از سوی توسعه دهندگان برای رفع باگ نرم افزارها به کار گرفته می شود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده می کنند تا حضور خود در شبکه را پایدار نمایند. مهاجمان همچنین از امتیازهای خود برای غیرفعال کردن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - نرم افزار ضد بدافزار  کمک می گیرند تا مانع از شناسایی حمله شان شوند.

میلم در ادامه صحبتهایش اشاره کرد:

از بدافزارها میتوان در زبان های بسیار پیشرفته نظیر جاوا استفاده کرد و آنها را به شیوه های غیرمنتظره ای اجرا کرد.

بعد از اجرا بدافزار شبکه را با استفاده از فایل های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - رمزگذاری شده توسط تایکون (از جمله .redrum/ .grinch و یا .thanos) رمزگذاری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - می کند و در ادامه مهاجمان از صاحبان شبکه درخواست باج می کنند تا فایل هایشان را رمزگشایی کنند. آنها معمولا خواستار دریافت بیت کوین هستند و در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - چانه زنی های خود می گویند که قیمت بستگی به سرعت عمل قربانی در پاسخ گویی به ایمیل هایشان دارد.

محققان باور دارند که باج افزار تایکون به بدافزار دیگری به نام Dharma ارتباط دارد؛ علت هم شباهت آدرس های ایمیلی به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر جوانرود استان کردستان - کار رفته، اسامی فایل های رمزگذاری شده توسط آنها و متن یادداشت باج خواهی شان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone