🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21384.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت نصب خودکار مرورگر اج کرومیوم را از طریق ویندوز آپدیت آغاز کرد

مایکروسافت مرورگر اج کرومیوم را از طریق آپدیت‌های ویندوز در دسترس همه کاربران قرار می‌دهد. این مرورگر اواخر دی ماه سال قبل منتشر شد، ولی کاربران باید آن را دانلود می‌کردند. ولی حالا به گفته ...

مایکروسافت مرورگر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - اج کرومیوم را از طریق آپدیت‌های ویندوز در دسترس همه کاربران قرار می‌دهد. این مرورگر اواخر دی ماه سال قبل منتشر شد، ولی کاربران باید آن را دانلود می‌کردند. ولی حالا به گفته غول نرم افزاری این مرورگر از طریق بخش ویندوز آپدیت در دسترس بیش از یک میلیون کاربر ویندوز ۱۰ قرار خواهد گرفت.

مرورگر اج کرومیوم به شکل خودکار از طریق بخش Windows Update روی نسخه ۱۸۰۳ به بعد ویندوز ۱۰ خواهد شد بنابراین طیف وسیعی از کاربران به زودی آپدیت نصب این مرورگر را در قسمت ویندوز آپدیت دریافت خواهند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - کرد. این آپدیت مرورگر اج قدیمی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - را از سیستم پاک می‌کند ولی تنظیمات، پسوردها و بوکمارک‌ها به مرورگر جدید منتقل خواهند شد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان

مایکروسافت در ماه‌های اخیر به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - تدریج در حال بهبود مرورگر اج کرومیوم بوده و قابلیت‌هایی همچون سینک کردن افزونه‌ها را به آن اضافه کرده است. البته امکان سینک کردن تاریخچه و تب‌ها با دستگاه‌های دیگر وجود ندارد ولی مایکروسافت قول - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - داده آن‌ها را در تابستان سال جاری به اج جدید اضافه می‌کند.

این شرکت همچنین قصد دارد قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - به نام Vertical Tabs یا تب‌های عمودی را به مرورگر اج کرومیوم اضافه کند که کاربران به کمک آن می‌توانند برای جلوگیری از شلوغ شدن قسمت بالایی مرورگر، تب‌ها را سمت چپ پنجره قرار دهند. این قابلیت برای لپ تاپ‌ها و نمایشگرهایی که نسبت تصویر ۱۶:۹ دارند کاربردی خواهد بود.

مایکروسافت همچنین قصد دارد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - در ماه‌های آینده یک سایدبار جستجوی جدید به اج کرومیوم اضافه کرده و یکپارچگی پینترست را امکان پذیر کند. این شرکت همچنین در همکاری با گوگل می‌خواهد تصحیح غلط‌های املایی و پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - از اسکرول را در این مرورگر بهبود دهد.

طبق روال گذشته مایکروسافت در انتشار آپدیت‌ها، این به روزرسانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - نیز به مرور زمان اتفاق می‌افتد و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - ممکن است بلافاصله آپدیت را دریافت نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone