🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30912.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن Sticker Studio؛ برای واتساپ استیکر بسازید

شما را نمی‌دانم، اما به شخصه اگر بعضی استیکرها نباشند نمی‌توانم منظورم را آنطور که باید و شاید به طرف مقابل برسانم. برای همین تصاویر گیف و استیکرها در اپ‌های پیام‌رسان جایگاه ویژه‌ای برایم دارند. ...

شما را نمی‌دانم، اما به شخصه اگر بعضی استیکرها نباشند نمی‌توانم منظورم را آنطور که باید و شاید به طرف مقابل برسانم. برای همین تصاویر گیف و استیکرها در اپ‌های پیام‌رسان جایگاه ویژه‌ای برایم دارند.

بر خلاف تلگرام که ساخت استیکر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - همیشه یکی از جذابیت‌هایش بوده، واتس اپ سال‌ها از چنین خصوصیتی محروم بود. اما خوشبختانه مدتی هست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - که سازندگان این اپ از خواب زمستانی بیدار شده و بالاخره امکان استفاده از استیکرها را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به محض ارائه این قابلیت اپلیکیشن‌های سازنده استیکر برای واتس اپ هم به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - پلی‌استور پا گذاشتند که امروز به معرفی یکی از آن‌ها می‌پردازیم؛ اپلیکیشنی به نام Sticker Studio که اجازه می‌دهد عکس‌هایتان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - را مستقیما به استیکر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - واتس‌ اپ تبدیل کنید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران

Sticker Studio اپلیکیشن ساده و سرراستی است - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اما امکانات زیادی برای ساخت استیکر ندارد. بنابراین از یک طرف سادگی‌ کار با آن می‌تواند لذتبخش باشد و از سوی دیگر امکانات محدودش برای ویرایش استیکرها کمی توی ذوق‌تان بزند.

اما اگر هدفتان را از استفاده این اپ، هدف ساده‌ای مثل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - انتقال استیکرهای تلگرام به واتس اپ در نظر بگیرید، مطمئنا آن را ابزاری مفید و کارآمد می‌یابید. ساخت استیکر در Sticker Studio به دو شیوه انجام می‌شود: یا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - در همان لحظه عکس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بگیرید و یا از تصاویر گالری استفاده کنید.

با بارگذاری هر عکس، حالا می‌توانید دور آن را با انگشت برش بزنید تا به شکل یک استیکر در حافظه اپلیکیشن - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - ذخیره شود. تمام گزینه‌های ویرایشی Sticker Studio به همین مورد ختم می‌شود؛ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - نه از فیلترهای رنگی خبری هست و نه حتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - گزینه‌ای برای برش زدن تصاویر در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - قاب‌های مستطیلی و مربعی. صرفا می‌توانید حاشیه تصاویر را با انگشت بگیرید و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - نهایتا تصویرتان را به جهات مختلف بچرخانید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران

قبول داریم کمی ناامید کننده است، ولی حداقل از این مزیت برخوردارید که استیکرهایتان با سرعت بسیار بالایی تولید می‌شوند. Sticker Studio وقتی که تعداد استیکرهایتان به عدد 3 برسد، مجوز ساخت پکیج را صادر می‌کند. در این صورت می‌توانید پکیج را با فشردن آیکن واتس‌ اپ در بالای صفحه مستقیما به اپلیکیشن بفرستید.

در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - حال حاضر Sticker Studio به شما اجازه ساخت حداکثر 10 پکیج و در هر کدام 30 استیکر را می‌دهد که برای یک اپلیکیشن رایگان، کافی و مطلوب به نظر می‌رسد. مضاف بر این که سادگی کار با اپ و امکان تبدیل سریع تصاویر به استیکر هم از آن ابزار خوب و مفیدی ساخته که بتوانید از ساخت استیکر برای واتس اپ لذت ببرید.

اپلیکیشن Sticker Studio برای پلتفرم اندروید منتشر شده و در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. از این رو می‌توانیم امیدوار باشیم که در نسخه‌های بعدی هم امکانات بیشتری برای دستکاری و ویرایش استیکرها در دسترس قرار بگیرد و هم محدودیت‌های فعلی برای ذخیره استیکرها از روی آن برداشته شوند.

بنابراین تا انتشار آپدیت‌های بعدی، توصیه می‌کنیم از همین حالا Sticker - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - Studio را روی موبایل‌تان نصب داشته باشید. همچنین در انتها از شما دعوت می‌کنیم که به مقاله ما با موضوع آشنایی با استیکرهای واتس اپ و نحوه مدیریت آن‌ها هم نیم نگاهی داشته باشید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران

Sticker Studio

سازنده: SvenMobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone