🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30908.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عرضه موبایل‌ با شرایط جدید؛ هر کاربر با کدملی تنها یک گوشی

فروش موبایل‌های وارداتی با شرایط جدید آغاز شد. بر اساس ضوابط تعیین شده هرکاربر با کد ملی خود تنها مجاز به خرید یک گوشی است. ضمن آنکه اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار بایکدیگر ...

فروش موبایل‌های وارداتی با شرایط جدید آغاز شد. بر اساس ضوابط تعیین شده هرکاربر با کد ملی خود تنها مجاز به خرید یک گوشی است. ضمن آنکه اطلاعات کارت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - بانکی و کارت ملی خریدار بایکدیگر مطابقت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده می‌شود و موبایل جلوی خریدار باز شده و در سامانه همتا چک ثبت می‌شود.

«مهدی محبی» رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ضمن اعلام این مطلب که شرکت‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - واردکننده موبایل باید از این پس گوشی‌های وارداتی را با مقررات جدید به فروش برسانند، گفت:

«ضوابط جدید فروش شامل قیمت و روش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - فروش توسط سازمان حمایت و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت تعیین شده و واردکننده موظف است نماینده‌ای برای فروش کالا با همان قیمت اعلامی، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - به سازمان اعلام کند تا بخش نظارت وزارت صنعت بر عرضه کالا نظارت داشته باشد.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

آنطور که محبی به فارس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - خبر داده است، هر کاربر با کد ملی مشخص تنها مجاز به خرید یک عدد گوشی است و برای دریافت سفارش خود باید شخصا همراه با کارت ملی خود و سیم کارت مربوط به همان کد ملی برای تحویل گوشی خود به صورت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - حضوری به نماینده فروش شرکت مراجعه کند: «خریدار باید دارای آدرس و کدپستی مشخص - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - باشد و اطلاعات کارت بانکی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - و کارت ملی خریدار باهم مطابقت داشته باشند. در زمان دریافت گوشی بسته بندی در مقابل خریدار باز می شود و ثبت در سامانه همتا انجام می گیرد.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

به گفته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، شرکت‌های واردکننده موبایل باید از این پس گوشی‌های وارداتی را تحت نظارت و قیمت‌گذاری سازمان حمایت و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - سازمان صنعت‌، معدن و تجارت به فروش برسانند. وی درباره گوشی هایی که اخیرا با قیمت‌ پایین‌تر و تحت ضوابط مشخص به کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - فروخته شده‌اند، گفت:

«تاکنون تنها یک شرکت واردکننده موفق به واردات جدید و فروش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - کالای خود با این دستورالعمل شده که کالای این شرکت نیز از نوع گوشی‌های گران قیمت و بالای ۱۰ میلیون تومان بود و مناسب با بودجه خرید اغلب مردم نبود که موجودی این کالاها نیز پس از حدود یک هفته فروش به پایان رسید.»

این روش فروش گوشی از هفته جاری آغاز شده و توسط نمایندگان فروش در پاساژهای چارسو و علاءالدین در حال انجام است و گفته می‌شود بنابر ضوابط فروش یکی از شرکت‌ها، کسانی که طی سی روز اخیر از این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکت یک گوشی را خریداری کرده باشند دیگر مجاز به خرید دوباره همان گوشی نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
زمانی که خدمت تعمیر ظرفشویی سامسونگ 5070 توسط شرکت الو در منزل من انجام شد، خیلی برام دلخور کننده بود که نتونستم رضایتی که انتظارش رو داشتم از خدماتشون رو به دست بیارم. ظرفشویی همچنان با مشکلات قبلی باقی مونده بود و پس از چند بار تماس با شرکت همچنان به حل مشکل کمکی نمی کردند. در کل، تجربه مشتری نامطلوبی بود و اصلا توصیه نمی کنم از خدمات این شرکت استفاده کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone