🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30911.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رگولاتوری ۲۲ هزار سیم کارت مزاحم را قطع کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا هفتم آبان ماه جاری، ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم کارت شخصی را به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی، قطع کرد. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سیم‌کارت‌های شخصی از چند ماه ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا هفتم آبان ماه جاری، ۲۲ هزار و ۱۴۲ سیم کارت شخصی را به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی، قطع کرد.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سیم‌کارت‌های شخصی از چند ماه قبل مورد بررسی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - و پیگیری قرار گرفت و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ساماندهی خدمات پیامکی در راستای تامین رضایت مشترکین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - خبر داده و گفته بود:

«اپراتورها باید ارسال پیامک‌های انبوه از سرشماره‌های شخصی را ردیابی و قطع کنند، همچنین ایجاد یک سامانه در دسترس و قابل استفاده برای همه مشترکین برای انتخاب نوع پیامک‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - دریافتی الزامی است.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران

«حسین فلاح جوشقانی»، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از ساماندهی با اشاره به ضرورت حفظ کامل حقوق مشترکین به مصوبه ۲۷۰ این سازمان اشاره کرده بود که در آن خدمات محتوایی پیامکی به چند دسته تقسیم شده‌اند:

«خدمات محتوایی پیامکی به دو دسته انبوه و ارزش افزوده تقسیم شده و براساس آن ارسال خدمات پیامکی انبوه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای مشترکان رایگان است. اما ارسال این دسته - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - از پیامک‌ها بدون دریافت رضایت مشترک ممنوع شده و ارایه‌کننده خدمت پیامکی حق ندارد بدون کسب اجازه قبلی از مشترک، این پیامک‌ها را ارسال کند.»

همچنین به منظور برخورد و ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی، سامانه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - ۸۰۰ راه اندازی شده بود. چنانکه پیش از این «نسترن محسنی» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - توضیح داده بود:

«امکان ثبت سرشماره های پیامکی ممکن شد و به دلیل عملکرد مناسب این سامانه، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - ارسال پیامک تبلیغاتی از سوی ارسال کنندگان از طریق شماره های شخصی آغاز شد. در این راستا نیز هم اکنون ضابطه این است که اگر در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - طول شبانه روز از طریق سرشماره‌های شخصی موبایل از یک تعدادی بیشتر و به شکل یکطرفه، این پیام ها ارسال شود، به عنوان اسپم شناخته شده و مسدود می‌شوند.»

و حالا هم این سازمان درپی ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که از سیم شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند حدود ۲۲ هزار سیم کارت را قطع کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone