🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30909.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌ی گرافیکی بلک مجیک با قیمت ۱۱۹۹ دلار قدرت مک بوک را چند برابر می‌کند

اولین پردازنده‌ی گرافیکی بلک مجیک مخصوص کامپیوتر‌های اپل برای کاربران مک بوک‌هایی که به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند‌تری نیاز داشتند مناسب بود. حتی با توجه به قیمت ۷۰۰ دلاری و بهره‌مند شدن از یک پردازنده‌ی معمولی ...

اولین پردازنده‌ی گرافیکی بلک مجیک مخصوص کامپیوتر‌های اپل برای کاربران مک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بوک‌هایی که به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند‌تری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نیاز داشتند مناسب بود. حتی با توجه به قیمت ۷۰۰ دلاری و بهره‌مند شدن از یک پردازنده‌ی معمولی رادئون پرو ۵۸۰.

حالا این شرکت مجددا بازگشته تا جدیدترین پردازنده‌ی مخصوص خود برای اپل را عرضه کند. پردازنده‌ی جدید بلک مجیک یعنی eGPU Pro از تاندربولت ۳ استفاده می‌کند و همراه با گرافیک رادئون آر ایکس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وگا ۵۶ به عرض اندام می‌پردازد.

این پردازنده حدود دوبرابر نسبت به نسخه‌ی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قبلی سریعتر است و وعده‌ی بهبود عملکرد ۲۲ برابری برای مک بوک ۱۳ اینچی را داده است. افزایش عملکردی فوق العاده خصوصا برای اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو و اندک بازی‌های این پلتفرم که برای عملکرد مطلوب‌تر نیاز به قدرت پردازش گرافیکی بالاتری دارند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این مدل چهار عدد پورت USB-A به همراه یک پورت HDMI و رابطی برای اتصال نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 5K دارد.

البته قیمت این پردازنده بسیار بالاست. eGPU Pro اواسط آذرماه برای فروش به بازار عرضه می‌شود و ۱۱۹۹ دلار ارزش گذاری شده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است. این قیمت حتی از یک کارت گرافیک داخلی وگا ۶۴ هم بیشتر است که عملکرد مطلوبتری نسبت به کارت گرافیک وگا ۵۶ دارد. بهره‌مندی از محفظه و همچنین تاندربولت ۳ البته تا حدی قیمت بالای آن را توجیه می‌کند.

به احتمال زیاد هدف اصلی سازندگان این پردازنده‌ی گرافیکی خارجی، معطوف به طراحی و ویرایش ویدیویی و گرافیکی بوده که احتمالا در این زمینه بتواند عملکرد مطلوبی از خود به جای بگذارد. افزایش ۲۲ برابری عملکرد در مک بوک‌های ۱۳ اینچی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از قابل توجه ترین مزیت‌های استفاده از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این پردازنده‌ی گرافیکی گران قیمت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone