🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30910.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آدیو تکنیکا هدفونی بی‌سیم از مدل معروف M50x خود را عرضه می‌کند

شاید هدفون‌های مدل M50 شرکت آدیو تکنیکا با هدف استفاده در استودیو‌ها در سال ۲۰۰۷ پا به بازار گذاشتند اما این نسخه و مدل جانشینش یعنی M50x تبدیل به گزینه‌هایی شدند که توسط عموم مردم ...

شاید هدفون‌های مدل M50 شرکت آدیو تکنیکا با هدف استفاده در استودیو‌ها در سال ۲۰۰۷ پا به بازار گذاشتند اما این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسخه و مدل جانشینش یعنی M50x تبدیل به گزینه‌هایی شدند که توسط عموم مردم مورد استفاده قرار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گرفتند.

حالا به نظر می‌رسد که این شرکت متوجه کاهش تعداد پورت‌ها روی دستگاه‌ها شده و هدفونی بی سیم که با بلوتوث کار می‌کند را روانه‌ی بازار کرده است. آدیو تکنیکا مشخص کرده که M50xBT همانطور که از نامش پیداست قرار است یک هدفون بی‌سیم به ارزش ۱۹۹ دلار باشد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل

شرکت آدیو تکنیکا در رابطه با این هدفون قول ارائه‌ی عملکردی مشابه M50x را داده. در واقع هدفون M50xBT از همان مگنت‌ها و سیم پیچ‌ها پشتیبانی می‌کند. طراحی کلی نیز یکسان است. گوشی های این هدفون توانایی چرخش ۹۰ درجه دارند. پشتیبانی از بلوتوث - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسخه‌ی ۵ همراه با aptX و AAC به خروجی بهتر صدای نهایی کمک خواهد کرد.

کنترلر‌های مربوط به کم و زیاد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کردن صدای موسیقی در سمت چپ هدفون کار شده است. همچنین با استفاده از این کنترلر‌ها می‌توان دستیار صوتی گوگل یا سیری را هم فراخواند.

در حالی که M50xBT از تکنولوژی حذف نویز‌های اضافه پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌تواند تا ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. عدم بهره‌مندی از ANC (حذف نویز فعال) شاید برای برخی نا امید کننده باشد، خصوصا اگر بخواهید از ویژگی‌های مربوطه‌ی زیادی که در سال ۲۰۱۸ ارائه شدند استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل

شارژ این هدفون با استفاده از میکرو USB انجام می‌گردد و خبری از پورت USB-C نخواهد بود. طبق ادعای شرکت آدیو تکنیکا دلیل عدم استفاده از USB-C - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بالا رفتن هزینه‌ها بود.

خبر خوب اینجاست که این هدفون در حال حاضر در اروپا و آمریکا در دسترس قرار دارد و با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین اگر علاقمند به استفاده از ایرباد‌ها هستید، خبر خوب دیگر این که آدیو تکنیکا در مراسم IFA چند مدل از آن‌ها را معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone