🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30901.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ربات فضایی که با استفاده از تحلیل صوتی می‌تواند خرابی دستگاه‌ها را تشخیص دهد

در فضا، کسی صدای جیغ ابزار مکانیکی شما را نخواهد شنید، مگر این که در فضایی با فشار بالا باشید و مجموعه‌ای میکروفن‌ها در نزدیکی‌تان وجود داشته باشد. این‌ها شرایطی هستند که شرکت‌های «باش» و ...

در فضا، کسی صدای جیغ ابزار مکانیکی شما را نخواهد شنید، مگر این که در فضایی با فشار بالا باشید و مجموعه‌ای میکروفن‌ها در نزدیکی‌تان وجود داشته - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشد.

این‌ها شرایطی هستند که شرکت‌های «باش» و «آستروباتیک تکنولوژی» -شرکتی فضایی که قرار است به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - زودی ربات‌هایی را به فضا ارسال کند- سعی دارند در آن سنسوری تعبیه کنند که بتواند تنها با گوش دادن به روند کاری یک دستگاه مشکلات آن را تشخیص دهد.

این تحقیقات که قرار است در ایستگاه فضایی بین المللی انجام شود احتمالا از خرداد ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

تکنولوژی SoundSee شرکت باش از مجموعه‌ای از میکروفون‌ها و یادگیری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ماشین -برای تحلیل داده‌هایی که از صداهای ماشین‌ها در ایستگاه فضایی دریافت می‌شود- تشکیل شده است. تجزیه و تحلیل SoundSee مشخص می‌کند که آیا با استفاده از داده‌های دریافتی می‌توان عملیات در ایستگاه فضایی را بهبود بخشید یا نه.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران

«سامارجیت داس» محقق ارشد مرکز تحقیقات و تکنولوژی باش در پیتسبورگ در این باره می‌گوید:

ماشین‌ها مثل موتور‌ها و پمپ‌ها، نشانه‌هایی صوتی از کار‌هایی که انجام می‌دهند دارند. الگوریتم هوش مصنوعی SoundSee با استفاده از یادگیری ماشین سعی می‌کند به تحلیل این نشانه‌های نامحسوس بپردازد و همچنین مشخص کند که آیا آن دستگاه، یا بخشی از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دستگاه نیازمند تعمیر یا تعمیراتی هست یا خیر.

این ابزار روی ربات آستروبی ناسا -فضاپیمایی که توسط آستروباتیک ساخته شده- سوار خواهد شد و به سمت دروازه‌های ایستگاه فضایی پرتاب می‌شود. دکتر «ژوزف سزورلی» یکی از محققان این پروژه در این باره می‌گوید:

مدتی باش علاقمند بود تا از تحلیل صوتی استفاده کند تا بتواند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - روی ماشین‌ها و ابزار‌های اساسی نظارت داشته باشد.مثل موتور - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ماشین‌ها یا سیستم‌های HVAC. ایستگاه فضایی به ما اجازه می‌دهد تا این تکنیک‌ها را مطالعه کنیم و بفهمیم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ارتقاء دادن این روش‌ها تا چه حد چالش برانگیز خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone