🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35332.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تعبیه دوربین دوگانه در موبایل تاشوی سامسونگ W2019

سامسونگ سال گذشته و با معرفی موبایل تاشوی W2018 برای نخستین بار دوربین با گشودگی دهانه لنز متغیر را به تلفن های هوشمندش آورد. این فناوری آنقدر کارایی داشت که در نهایت به پرچمدار گلکسی اس ۹ ...

سامسونگ سال گذشته و با معرفی موبایل تاشوی W2018 برای نخستین بار دوربین با گشودگی دهانه لنز متغیر را به تلفن های هوشمندش آورد. این فناوری آنقدر کارایی داشت که در نهایت به پرچمدار گلکسی اس ۹ پلاس راه پیدا کرد و حالا خبرهایی از ارائه بروزرسانی دیگری در مدل بعدی W2018 به گوش می رسد.

این موبایل که احتمالا W2019 نام خواهد داشت فعلا تحت عنوان پروژه Lykan در حال توسعه است اما یکی از منبع چینی اخیرا مدعی شده که در آن شاهد دوربینی دوگانه با گشودگی لنز متغیر خواهیم بود. علاوه بر این از آنجایی که کمپانی کره ای اخیرا به استفاده گسترده از سنسورهای تله فوتو روی آورده، بهره گیری از آنها در W2019 نیز چندان دور از ذهن نیست.

سال گذشته مهندسان این شرکت از W2018 به عنوان پایلوتی برای آزمایش نظر کاربران درباره گشودگی لنز متغیر بهره بردند، از اینرو احتمالا دوربین W2019 اطلاعات مهمی را درباره فناوری های دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا خواهد کرد. تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستانموبایل تاشوی قبلی کره ای ها از دو نمایشگر ۴.۲ اینچی فول اچ دی با پنل امولد بهره می برد و انتظار می رود که شاهد تکرار این پیکربندی در نسخه جدید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشیم. علاوه بر این از آنجایی که چینی ها علاقه بسیاری به W2019 دارند و برای آنها پرچمدار محسوب می شود، تعبیه مشخصات برجسته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگری نظیر اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی نیز بدیهی به نظر می رسد.

بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون از اندروید اوریو ۸.۱ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می برد اما چون عرضه آن در ابتدا به چین محدود می شود، از سرویس های گوگل پلی خبری نخواهد بود.

از سال ۲۰۱۲ همه موبایل های تاشو سامسونگ به جز W2018 در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آبان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ماه به بازار عرضه شده اند، از اینرو احتمال می رود در اواسط پاییز شاهد رونمایی از پرچمدار جدید سری تاشو سامسونگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone