🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27886.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پست فدکس گوشی های هواوی را به آمریکا ارسال نمی کند [بروزرسانی: عذرخواهی فدکس]

اگر فردی برنامه داشته تا یک موبایل هواوی را به ایالات متحده ارسال کند احتمالا با مشکل جدیدی روبرو خواهد شد. چندی پیش یکی از کارمندان وبسایت PCMag می خواست تلفن هواوی P30 پرو این ...

اگر فردی برنامه داشته تا یک موبایل هواوی را به ایالات متحده ارسال کند احتمالا با مشکل جدیدی روبرو خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - چندی پیش یکی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - از کارمندان وبسایت PCMag می خواست تلفن هواوی P30 پرو این شرکت را از دفتری در انگلستان به دفتر دیگر این وبسایت در آمریکا ارسال کند، اما چند روز بعد متوجه شد تلفن به وی بازگردانده شده است.

پست UPS برای ارسال دستگاه های هواوی مسئله ای ندارد

برای بازگشت این تلفن که توسط پست فدکس ارسال شده بود به هیچ قانون خاصی اشاره نشده و در نوشته روی جعبه آن صرفا آمده: «این محموله به علت برخی مشکلات آمریکا با دولت چین و هواوی بازگردانده شده است.» همانطور که مشخص است با توجه به وضعیت پیچیده آمریکا و هواوی این شرکت پستی تصمیم گرفته فاصله خود را با این مجادلات حفظ نماید، اما آیا پس فرستادن یک موبایل هواوی واقعا ضروری بود؟

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان

زمانی که نویسنده این وبسایت درباره ماجرا از پشتیبانی پست فدکس در توییتر توضیح خواست با جوابی مشابه توضیح روی برچسب مواجه شد: «همانطور که در برچسب آمده به علت مشکلاتی که آمریکا با هواوی دارد شرکت ما از پذیرش محموله های این برند خودداری می کند.» پس از این یکی از کارمندان بخش خدمات مشتریان فدکس در اینباره گفت:

«از اواسط سال 2019 کمپانی هواوی و 68 شرکت از شرکای آن که کمپانی های آمریکایی حق تجارت با آن ها ندارند به لیست سیاه ما اضافه شده اند. بابت مشکلات پیش آمده برای شما معذرت خواهی می کنم.»

پس از این اتفاق تیم PCMag با پست UPS نیز تماس گرفت تا از سیاست آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - ها در قبال مشکلات پیش آمده نیز مطلع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - شوند، اما به نظر این شرکت چنین محدودیت هایی برای شرکت هواوی در نظر نگرفته است:

«در حال حاضر هیچ محدودیتی برای ارسال دستگاه های هواوی از انگلستان به ایالات متحده وجود ندارد.»

هنوز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - شرکت پست فدکس به این اتفاق واکنش رسمی نشان نداده است.

[بروزرسانی]

فدکس در بیانیه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - ای که منتشر کرده عنوان کرده این اتفاق یک خطای عملیاتی بوده و جزء سیاست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - های شرکت محسوب نمی شود:

«محموله مورد بحث اشتباها به ارسال کننده پس داده شده و ما به خاطر این خطای عملیاتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - معذرت خواهی می کنیم. به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - عنوان یک کمپانی بین المللی که روزانه 15 میلیون مرسوله را جابجا می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهرضا استان اصفهان - کند، تلاش داریم با تمام قوانین و محدودیت ها از جمله مقررات پویای رگولاتوی آمریکا همراه باشیم، اما سعی می کنیم این موضوع کمترین تاثیر را بر مشتریانمان بگذارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone