🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27884.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد خوب چیپست کایرین 810 در بنچمارک آنتوتو: قوی تر از اسنپدراگون 730

هواوی چند روز پیش از گوشی‌های سری نوا 5 خود رونمایی کرد که شامل مدل‌های متنوعی از میان‌رده تا پرچمدار می‌شوند. در گوشی‌های این سری از چیپست‌های کایرین 710، 810 و 980 استفاده شده و در ...

هواوی چند روز پیش از گوشی‌های سری نوا 5 خود رونمایی کرد که شامل مدل‌های متنوعی از میان‌رده تا پرچمدار می‌شوند. در گوشی‌های این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل - سری از چیپست‌های کایرین 710، 810 و 980 استفاده شده و در این میان هواوی نوا 5 به چیپست کایرین 810 مجهز شده است. حالا کارشناسان سایت Antutu تست‌هایی روی نوا 5 انجام داده‌اند و نتایج، عملکرد خوب این چیپست میان‌رده را نشان می‌دهد.

در این مقایسه که بین کایرین 810، کایرین 710 و اسنپدراگون 730؛ بهترین چیپست میان‌رده کوالکام انجام شده کایرین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل - عملکرد بهتر محسوسی از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل - خود نشان داده و حتی می‌تواند به عنوان تهدیدی برای سهم بازار کوالکام به حساب بیاید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل

هواوی نوا 5 امتیاز کلی 237 هزار را در مجموع به دست آورد که 13 درصد بالاتر از نتیجه میانگین تست‌های اسنپدراگون 730 (210 هزار) در دیتابیس آنتوتو بوده است. همچنینن 70 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل - درصد بهبود نسبت به مدل قدیمی‌تر کایرین یعنی 710 به ثبت رسانده است. GPU جدید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خلخال استان اردبیل - این چیپ نیز بسیار قدرتمند است و توانسته در تست‌های آنتوتو 25 درصد امتیاز بیشتری از رقیب اسنپدراگون به دست بیاورد و علاوه بر این بهبود عملکرد سه برابری نسبت به کایرین 710 داشته باشد.

چیپست جدید کایرین 810 از دو هسته قدرتمند کورتکس A76 استفاده می‌کند که می‌توانند به فرکانس ماکزیمم 2.27 گیگاهرتز دست پیدا کنند. در کنار این دو هسته، 6 هسته کورتکس A55 با فرکانس 1.88 گیگاهرتز قرار گرفته و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز این مجموعه را همراهی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone