🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34071.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آمریکا از سال آینده خود فضانوردان ناسا را به فضا می فرستد

از زمان بازنشسته شدن آخرین شاتل فضایی ناسا تحت عنوان «آتلانتیس» که در سال 2011 میلادی مأموریت پایانی خود را انجام داد، سازمان ناسا برای فرستادن فضانوردان خود به مدار زمین، محتاج راکت های سایوز ...

از زمان بازنشسته شدن آخرین شاتل فضایی ناسا تحت عنوان «آتلانتیس» که در سال 2011 میلادی مأموریت پایانی خود را انجام داد، سازمان ناسا برای فرستادن فضانوردان خود به مدار زمین، محتاج راکت های سایوز روسی بوده و به ازای انتقال هر فضانورد مبلغ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - 82 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - دلار را به روس ها پرداخته است.

شرکت های بوئینگ و اسپیس اکس وظیفه حمل فضانوردان به مدار را به عهده می گیرند

حالا «جیم برایدنستاین» رئیس سازمان فضایی ناسا اظهار داشته که از سال آینده میلادی، راکت های آمریکایی فضانوردان این سازمان را از خاک آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - به مدار زمین منتقل خواهند کرد. وی در این رابطه به پروژه شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - های بوئینگ و اسپیس اکس اشاره کرده که علی رغم تأخیرهای مکرر، بالاخره سال آینده راکت های خود را عملیاتی خواهند کرد.

با وجود مشکلات هر دو شرکت، مدیران آنها به ناسا اطمینان داده اند که به زمان بندی مورد نظر سازمان پایبند خواهند بود. کمپانی بوئینگ با ارائه فضاپیمای «CST-100 Starliner» در پروژه ناسا حضور داشته و اسپیس اکس (به رهبری ایلان ماسک) نیز فضاپیمای «Crew Dragon» را معرفی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران

در این بین «گوین شاتوِل» رئیس اسپیس اکس اظهار داشته که اعلام تاریخ دقیق ممکن نیست، اما این کمپانی برای حفظ برنامه زمانبندی تلاش خواهد کرد. خانم شاتوِل همچنین امنیت پرواز را نخستین اولویت اسپیس اکس دانسته و می گوید: «ما تا زمانی که از امنیت فضانوردان اطمینان کامل نداشته باشیم مأموریت را انجام نخواهیم داد.»

گفتنی است ناسا نخستین شاتل فضایی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - خود به اسم «کلمبیا» را در تاریخ 12 آوریل 1981 به فضا پرتاب کرد و پس از سه دهه فعالیت و انجام 135 مأموریت فضایی، پرونده شاتل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - فضایی را برای همیشه بست. حالا پس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نور استان مازندران - از 7 سال، چشم ناسا به موفقیت پروژه شرکت های آمریکایی دوخته شده تا از پرداخت هزینه های هنگفت به روس ها رهایی پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone