🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10889.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس راگ فون 5S احتمالا ۲۵ مرداد با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از راه می‌رسد

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، ایسوس روی گوشی گیمینگ جدیدی با نام راگ فون 5S کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۲۵ مرداد با بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ...

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، ایسوس روی گوشی گیمینگ جدیدی با نام راگ فون 5S کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۲۵ مرداد با بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ظرفیت رم بالاتر، نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی، فناوری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - شار‌ژ سریع ۶۵ واتی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - شود.

ایسوس سری راگ‌فون ۵ را ابتدای سال جاری میلادی معرفی کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حالا قصد دارد عضو دیگری به این سری اضافه کند. یکی از تفاوت‌های اصلی موبایل جدید آن است که احتمالا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - به جای بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در نتیجه عملکرد بهتری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - از خود نشان خواهد داد. موبایل جدید از نظر بقیه مشخصات شبیه به راگ‌فون ۵ است.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری «Mukul Sharma» با انتشار پستی در توییتر، مشخصات اصلی این گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - را به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصویری که از سوی این منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده، مهمترین ارتقاء احتمالی این دستگاه، مجهز بودن آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است که به افزایش سرعت عملکرد دستگاه نسبت به نسخه قبلی مجهز به اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - ۸۸۸ کمک می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان

براساس توییت منتشر شده، نسخه جدید با رم ۱۶ و ۱۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی، احتمالا قیمتی بالاتر از نسخه راگ فون ۵ معمولی خواهد داشت. نسخه معمولی راگ‌فون ۵ از رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد.  

هنوز خبری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - رسمی در مورد تاریخ رونمایی از موبایل جدید ایسوس مطرح نشده است ولی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - به نظر می رسد راگ فون 5S قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ماه) از سوی این شرکت رونمایی شود. باید دید ایسوس در نهایت جدیدترین عضو این سری را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone