🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10883.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

سامسونگ چند ساعت دیگر در رویداد آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند، اما پیش از این مراسم ویدیوی کوتاهی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر شده که ...

سامسونگ چند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - ساعت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - دیگر در رویداد آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند، اما پیش از این مراسم ویدیوی کوتاهی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر شده که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها، رندرها و حتی تصاویر زنده این گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم، با این حال ویدیوی اخیر که توسط حساب توییتری «Ricciolo» منتشر شده، دید بهتری از این دستگاه‌ها به ما - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌دهد.

تاکنون اخبار مختلفی در مورد مشخصات نسل آینده گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شده‌اند، بنابراین در کنار طراحی، از مشخصات فنی آن‌ها نیز اطلاع دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی زد فولد ۳، دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳  مجهز به دو نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسد. نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ و رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - خواهد بود که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. یک حفره در مرکز بخش بالایی این نمایشگر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

نمایشگر داخلی این دستگاه ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهد بود. بنابراین تراکم پیکسلی هردو نمایشگر به ۳۷۰ پیکسل در اینچ می‌رسد. گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. این دوربین ۴ مگاپیکسلی اندازه پیکسل ۲.۰ میکرومتر و دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

سامسونگ این گوشی هوشمندش را به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. سنسور اصلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 دارد. در تصاویر گلکسی زد فولد ۳ به پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen اشاره شده است.

گلکسی زد فلیپ ۳ نیز به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی مجهز خواهد شد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. در بخش بیرونی این دستگاه نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل گذشته‌اش خواهد داشت و کاربران به یک پنل ۱.۹ اینچی دست پیدا می‌کنند. 

این گوشی تاشو کره‌ای‌ها به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود و انتظار می‌رود در نسخه‌های دارای ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - f/1.8 خواهد داشت. دوربین دوم از نوع اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 خواهد بود. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در کنار این گوشی‌های هوشمند، در این رویداد از یک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - ساعت هوشمند در دو مدل و همچنین یک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - ایرباد بی‌سیم هم رونمایی کنند. ما در دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبا دخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
جدا از تمامی سر و صدایی که با تعمیر یک ظرفشویی همراه است، شرکت الو در تعمیر ظرفشویی اسنوا SWD-226 برای من در شهر آشتیان مقام خود را بالا نگه داشت. سرویس دهی سریع و دارای کیفیت فوق العاده، من به طور کامل از این خدمات راضی بودم. مشکل در ظرفشویی من حدودا یک هفته پیش شروع شده بود ولی الان ظرفشویی من به شکل بهتری کار می‌کند تا زمانی که یک ماه قبل خرید شده بود. در کل، من به شرکت الو توصیه میکنم برای تعمیر خدمات کامل و گارانتی شرکتی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone