🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10888.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بلندگوی هوشمند شیائومی Sound با پشتیبانی از UWB و قیمت ۷۷ دلار معرفی شد

شیائومی بالاخره در مراسمی از گوشی می میکس ۴، تبلت‌های سری می پد ۵ و ربات سایبرداگ رونمایی کرد. این شرکت همچنین از اولین بلندگوی رده بالای خود پرده برداشت که با نام شیائومی Sound ...

شیائومی بالاخره در مراسمی از گوشی می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - میکس ۴، تبلت‌های سری می پد ۵ و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - ربات سایبرداگ رونمایی کرد. این شرکت همچنین از اولین بلندگوی رده بالای خود پرده برداشت که با نام شیائومی Sound وارد بازار می‌شود و به‌رغم ادعای کیفیت بالا، قیمتی در حدود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - ۷۷ دلار دارد.

بلندگوی هوشمند Xiaomi Sound با قابلیت‌هایی که دارد باید یک محصول بزرگ می‌بود، ولی ما با یک محصول فشرده روبرو هستیم که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - علی‌رغم اندازه کوچکش طراحی شده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - تا صدای قدرتمندی ارائه کند. این دستگاه از فناوری Harman AudioEFX بهره می‌برد که اجازه می‌دهد بلندگو به یک منبع صوتی پرقدرت تبدیل شود و بدون آسیب رساندن به خود سخت‌افزار، فرکانس‌های پایین غنی داشته باشد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان

شیائومی ساوند آهنربای نئودیمیم قدرتمند داخلی دارد و این شرکت مدعی است که فشار صدای آن می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - به ۹۰ دسیبل برسد. حجم کامل بیس این بلندگو ۷۰ هرتز است و در عین حال امکان پخش صدای ۳۶۰ درجه‌ای را فراهم می‌کند. شیائومی برای این محصول گواهی Hi-Res هم دریافت کرده است.

شیائومی ساوند در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و بدنه‌ای فلزی دارد. «لی جون»، مدیرعامل این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - شرکت مدعی شده که بلندگوی آن‌ها زیباترین و باکیفیت‌ترین بلندگویی است که در ۱۰ سال اخیر معرفی کرده‌اند. به‌علاوه، این محصول قابلیت محاسبه ۳۳۰ عملیات صوتی در ثانیه را دارد و می‌تواند به بهینه‌سازی پویای صدا دست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - یابد. در عین حال، الگوریتم‌هایی برای تنظیم کیفیت و حجم صدا در ساعات شب در نظر گرفته شده که خروجی دستگاه را بهتر می‌کنند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان

از دیگر قابلیت‌های جذاب این بلندگو می‌توانیم به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - پشتیبانی از امکان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - اتصال چند بلندگو به یکدیگر اشاره کنیم. این یعنی کاربر می‌تواند به‌صورت همزمان حداکثر ۸ بلندگو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - را به یکدیگر وصل کند و آن‌ها را در محل‌های متفاوتی قرار دهد تا به یک صدای غنی و همه‌جانبه دست یابد.

شیائومی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آستارا استان گیلان - ساوند افزون بر ارتباطات بلوتوثی از سیستم ارتباطی باند فوق وسیع (UWB) هم پشتیبانی می‌کند. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این دستگاه در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone