🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10884.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از ربات چهارپای CyberDog با قیمت ۱۵۰۰ دلار رونمایی کرد

شیائومی از رباتی چهارپا به نام CyberDog پرده برداشته که محصولی متن باز است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برای این دستگاه کارکردهای مختلفی تعریف کنند. این شرکت با معرفی ربات CyberDog می‌خواهد قابلیت‌های ...

شیائومی از رباتی چهارپا به نام CyberDog - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - پرده برداشته که محصولی متن باز است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برای این دستگاه کارکردهای مختلفی تعریف کنند. این شرکت با معرفی ربات CyberDog می‌خواهد قابلیت‌های فنی خود را به نمایش بگذارد و شاید به رقابت با بوستون داینامیکس برود.

ربات «سایبرداگ» از پردازنده Jetson Xavier NX انویدیا استفاده می‌کند که به عنوان کوچک‌ترین ابرکامپیوتر هوش مصنوعی دنیا شناخته می‌شود. این ربات برای درک محیط پیرامون خود ۱۱ حسگر شامل حسگرهای لمسی، اولتراسونیک و GPS دارد و با دوربین‌هایش می‌تواند امکان ارتباط با جهان اطراف را فراهم کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی

شیائومی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - می‌گوید فناوری‌های سایبرداگ آن‌قدر پیشرفته‌اند که به این ربات اجازه می‌دهند صاحبش را دنبال کرده و در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - مسیر از موانع عبور کند. سایبرداگ امکان شناسایی شکل بدن و ردیابی وضعیت صورت افراد را نیز دارد و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - از همین طریق می‌تواند آدم‌های مختلف را در گروه شناسایی و دنبال کند.

این غول چینی در حال حاضر فقط ۱۰۰۰ عدد از ربات‌های سایبرداگ را در اختیار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - طرفداران شیائومی، مهندسان و عاشقان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - دنیای ربات‌ها قرار می‌دهد تا قابلیت‌های گوناگون سایبرداگ را بررسی و آزمایش کنند. جامعه متن باز در این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - راه به شیائومی کمک خواهد کرد و احتمالا در آینده آزمایشگاهی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - برای محصولات رباتیک ساخته خواهد شد و مسیر نوآوری‌های آتی آن‌ها را شکل خواهد داد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی

سایبرداگ قیمت چندان پایینی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - ندارد و خریداران برای تهیه این ربات چهارپا باید ۹۹۹۹ یوآن معادل ۱۵۴۰ دلار هزینه کنند. محصول شیائومی شباهت بالایی به ربات اسپات محصول شرکت بوستون داینامیکس دارد که پارسال با قیمت ۷۴٫۵۰۰ دلار وارد بازار شد. البته اسپات قابلیت‌های بسیار متنوع‌تری دارد که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - تجربیات بلندمدت بوستون داینامیکس در بازار رباتیک را به دست کاربران می‌رساند.

فعلا مشخص - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - نیست که شیائومی چه آینده‌ای را برای سایبرداگ تصور کرده است. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود روی متن باز بودن سایبرداگ تمرکز داشته و می‌گوید این ربات با ماهیتی شبیه حیوانات خانگی قادر است به فرمان‌های صوتی جواب دهد و صاحبش را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اراک استان مرکزی - دنبال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ طرفای کوی علوی اراک اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در کوی علوی شهر اراک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone