تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38937.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت لانچر با قابلیت های شخصی سازی جدید به‌روزرسانی شد

انتشار جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر برای اندروید از ساعاتی پیش آغاز شده است. این لانچر با ارتقاء به نسخه 4.5.0.39810 حالا قابلیت های شخصی سازی جدیدی دریافت کرده و بعضی قابلیت های قدیمی آن بهینه سازی ...

انتشار جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر برای اندروید از ساعاتی پیش آغاز شده است. این لانچر با ارتقاء به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نسخه 4.5.0.39810 حالا قابلیت های شخصی سازی جدیدی دریافت کرده و بعضی قابلیت های قدیمی آن بهینه سازی شده اند.

در فهرست تغییرات نسخه جدید موارد زیر به چشم می خورند:

  • اجازه دهید شرکت کنندگان در یک جلسه از طریق کارت های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تقویم بدانند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که دیرتر به قرار می رسید.
  • کارمندان اداراتی که از سیاست های حفاظت از دیتای سرویس Microsoft Intune پیروی می کنند حالا می توانند از مایکروسافت لانچر برای بررسی داده ها استفاده کنند.
  • امکان تنظیم ابعاد آیکن ها در منوی اپ ها، داک و صفحه خانگی.
  • امکان انتخاب والپیپر برای صفحه خانه و لاک - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اسکرین. (نیازمند اندروید 7.0 به بالا)
  • افزودن صفحه های خالی در حالت عمودی.
  • یادآورهای تکرار شونده.
  • ساخت میان بر در اندروید اوریو.

مضاف بر این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موارد، بخش جدیدی به اسم Trending on Bing هم به منوی جستجوی مایکروسافت لانچر اضافه شده تا با آن بتوانید موضوعات داغ جستجو شده در بینگ را مرور کنید.

مایکروسافت لانچر برای کسانی که می خواهند در اندروید نیز همچنان به اکوسیستم مایکروسافت دسترسی داشته باشند، لانچر ایده آلی محسوب - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می شود. برای دانلود آخرین نسخه این لانچر می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فام گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا جسارتا بلوار شهید عجب شیر تعمیر دارید
پاسخ: بله در بلوار شهید شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone