🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34688.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کاهش ۲۶ درصدی فروش در خاورمیانه؛ عواقب خروج پژو از ایران

آمریکا به درخواست فرانسه برای معافیت شرکت‌ های اروپایی از تحریم‌ های ایران پاسخ منفی داده است به این ترتیب تمام شرکت ‌های فرانسوی ازجمله پژو، رنو‌ و سیتروئن از ایران خارج می شوند. در ...

آمریکا به درخواست فرانسه برای معافیت شرکت‌ های اروپایی از تحریم‌ های ایران پاسخ منفی داده است
به این ترتیب تمام شرکت ‌های فرانسوی ازجمله پژو، رنو‌ و سیتروئن از ایران خارج می شوند.
در طی هفته گذشته شرکت پژوسیتروئن اعلام کرده است که به رغم خروج از بازار ایران، میزان فروش جهانی محصولاتش در طی ۶ ماه نخست امسال همچنان افزایش داشته است.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستانمیزان فروش خودروهای شرکت پژو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - سیتروئن در سال گذشته میلادی به لطف خرید شرکت اوپل-واکسهال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - از شرکت جنرال موتورز با ۳۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - درصد افزایش به ۲.۱۸ میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - دستگاه رسید. بدون در نظر گرفتن میزان فروش برندهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - جدید خریداری شده، میزان فروش شرکت پژوسیتروئن در اروپا و جهان به ترتیب ۸.۴ و ۱.۹ درصد رشد داشته است.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستاناما میزان فروش محصولات پژو سیتروئن در خاورمیانه تحت تاثیر تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و خروج پژو از کشورمان، ۲۶ درصد کاهش را تجربه کرده است. ایران در سال گذشته میلادی بیش از ۱۲ درصد از کل فروش های شرکت پژو سیتروئن را به خود اختصاص داده بود.
شرکت پژو سیتروئن در طی سال های اخیر همواره به دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - توسعه بازارهای خود در بیرون از اروپا بوده، اما خروج - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - پژو از ایران به دلیل تحریم ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - و قرارداد خرید شرکت اوپل موجب شده تا وابستگی پژو سیتروئن به بازار اروپا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - افزایش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone