🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31594.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین میت ۲۰ پرو در صدر لیست DxOMark قرار گرفت

DxOMark نتیجه بررسی تخصصی دوربین میت ۲۰ پرو را منتشر کرده که از حکمرانی آن بر دنیای دوربین های موبایل حکایت دارد. دوربین سه گانه این پرچمدار هواوی از لنزهای فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با ...

DxOMark نتیجه بررسی تخصصی دوربین میت ۲۰ پرو را منتشر کرده که از حکمرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - آن بر دنیای دوربین های موبایل حکایت دارد.

دوربین سه گانه این پرچمدار هواوی از لنزهای فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز عریض ۴۰ مگاپیکسلی با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - گشودگی f/1.8، و لنز تله فتوی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - f/2.4 و قابلیت زوم سه برابری تشکیل شده است. لنز فوق عریض به عنوان لنز ماکرو نیز عمل کرده و امکان فوکوس روی اشیا از فاصله ۲.۵ سانتی‌متری را میسر می سازد.

امتیاز نهایی DxOMark به این موبایل ۱۰۹ است که آنرا در کنار پی ۲۰ پرو و بالاتر از تمام موبایل های دیگر قرار می دهد. امتیاز این دو گوشی در همه حوزه ها تقریبا مشابه است و تفاوت اصلی آنها به کیفیت افکت بوکه برمی گردد که برای میت ۲۰ پرو ۱۰ واحد کمتر از پی ۲۰ پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - شده است. تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان

DxOMark نتیجه نهایی تست تخصصی دوربین میت ۲۰ پرو را بدین صورت اعلام کرده است:

  • نوردهی در محیط های با روشنایی کافی تا حدودی از پی ۲۰ پرو و آیفون XS هم بهتر است.
  • جزییات و وضوح تصویر از پی ۲۰ پرو و آیفون XS مشخص تر است.
  • زوم سه برابری پی ۲۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - پرو به لطف سنسور مونوکروم از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - مدل جدید قوی تر است.
  • کیفیت افکت بوکه در پرچمدار قبلی بهتر است اما ایزوله سازی سوژه در میت ۲۰ پرو بهتر صورت می گیرد.
  • تنها چالش قابل توجه دوربین به وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - لرزش در محیط با نور کم برمی گردد. محدوده داینامیک فوق العاده نیست اما در حد پی ۲۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - پرو قرار دارد.

امتیاز پرچمدار جدید در بخش های عکسبرداری و فیلمبرداری به ترتیب برابر ۱۱۴ و ۹۷ است. عملکرد نه چندان فوق العاده میت ۲۰ پرو در بخش ویدیو به لرزش و نویز تصویر برمی گردد.

مزیت دوربین سیاه و سفید پی ۲۰ پرو در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - این است که عکس ها را با خروجی سنسور رنگی ترکیب کرده و با این روش خصوصاً موقع عکاسی در شب، کیفیت خروجی را افزایش دهد. هرچند لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - فوق عریض جایگزین آن هم قابلیت ثبت تصاویر ماکروی با کیفیت را دارد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت هواوی میت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سنقر استان کردستان - ۲۰ پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروهر نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
سلام تعمیرگاه شما روستای غیاث آباد سنقر تعمیرات داره.
پاسخ: بله در روستای غیاث آباد شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone