🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24902.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

عواقب پایان‌ناپذیر رسوایی کمبریج آنالیتیکا؛ برزیل هم فیسبوک را جریمه کرد

حدود ۲ سال از انتشار نخستین خبرها در مورد رسوایی کمبریج آنالیتیکا، فیسبوک هنوز از عواقب آن خلاصی نیافته و در جدیدترین مورد دولت برزیل این کمپانی را به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم ...

حدود ۲ سال از انتشار نخستین خبرها در مورد رسوایی کمبریج آنالیتیکا، فیسبوک هنوز از عواقب آن خلاصی نیافته و در جدیدترین مورد دولت برزیل این کمپانی را به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم کرده است. این مبلغ به مراتب بالاتر از ۶۶۴ هزار دلار جریمه ای است که در محل وقوع این رسوایی یعنی بریتانیا برای فیسبوک در نظر گرفته شده بود.

موسسه کمبریج آنالیتیکا در جریان انتخابات ۲۰۱۶ به کمپین دونالد ترامپ تحلیل های آماری ارائه می کرد اما از طریق یک اپلیکیشن شخصیت شناسی از اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک سوءاستفاده کرد. به گفته وزیر دادگستری و امنیت عمومی برزیل از میان این ۸۷ میلیون کاربر ۴۴۳ هزار نفر برزیلی بوده اند و از داده های آنها برای اهداف سوال برانگیز سوءاستفاده شده است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با توجه به جریمه ۵ میلیارد دلاری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فیسبوک توسط کمیسیون تجارت فدرال آمریکا می توان گفت جریمه ای که برزیل برای آنها در نظر گرفته چندان سنگین نیست. جریمه ۶۶۴ هزار دلاری این شرکت در بریتانیا معادل ۱۷ دقیقه از درآمدش بود و بسیاری بر این باور بودند که زاکربرگ از این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رسوایی بزرگ قصر در رفته است.

با این حال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای شرکتی در ابعاد فیسبوک بحث مالی این جریمه ها اهمیت چندانی ندارد اما مطرح شدن مجدد نام آنها در پرونده رسوایی به اعتبارشان لطمه می زند.

چند ماه پس از انتشار اخبار این رسوایی مدیران کمبریج آنالیتیکا اعلام کردند که نحوه بازتاب ماجرا و «محاصره مطبوعاتی» باعث شده تمام مشتریان آنها از زیر بار قرار داد شانه خالی کنند و همین مسئله ادامه فعالیت آنها را با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشکل جدی مواجه کرده. برخی خبرها حکایت از این دارد که مدیران این کمپانی با تاسیس شرکتی جدید به نام Data Propria دوباره مشغول همکاری با تیم تبلیغاتی دونالد ترامپ برای تاثیر گذاری بر انتخابات ۲۰۲۰ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone