🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24893.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو نسل جدید لپ تاپ‌های X1 کربن و X1 یوگا را معرفی کرد

لنوو چند روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه CES تصمیم گرفته است تا سری لپ تاپ X1 را بروزرسانی کند. البته انتظار چندانی از این بروزرسانی‌های سخت‌افزاری نداشته باشید، ولی با این حال همچنان تغییراتی ...

لنوو چند روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه CES تصمیم گرفته است تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - سری لپ تاپ X1 را بروزرسانی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند. البته انتظار چندانی از این بروزرسانی‌های سخت‌افزاری نداشته باشید، ولی با این حال همچنان تغییراتی در این لپ‌تاپ‌ها به وجود آمده که علاقه‌مندان به این سری لپ تاپ محبوب را راضی خواهد کرد.

لنوو هر دو مدل لپ تاپ X1 کربن و X1 یوگا را به آخرین نسخه از پردازنده اینتل نسل دهم یا همان Ice Lake مجهز کرده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند رم این دو لپ تاپ را به ۱۶ گیگابایت ارتقا دهند. یکی دیگر از تغییرات - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید در سری لپ تاپ X1، پشتیبانی از ۲ ترابایت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - حافظه داخلی SSD بوده که نسبت به مدل‌های قبلی افزایشی ۲ برابری داشته است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان

لنوو در سری جدید لپ تاپ X1 از کلیدهای فانکشن بازطراحی شده بهره برده است تا کاربران ساده‌تر از گذشته بتوانند تماس‌های اینترنتی را قطع و وصل کنند. با این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - حال مهم‌ترین تغییر در این سری، اضافه شدن نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ و روشنایی ۵۰۰ نیتی بوده که در هر دو مدل قابل سفارش است. این نمایشگر از تکنولوژی Privacy - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - Guard این شرکت بهره می‌برد و به گونه‌ای است که محتوای نمایش داده شده را تنها برای کاربر به نمایش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - در خواهد آورد. لازم به ذکر است تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیش از این تکنولوژی Privacy Guard تنها در لپ تاپ‌های گران‌تر T480 قابل سفارش بود.

همچنین نمایشگرهای ۵۰۰ نیتی نسل جدید سری لپ تاپ X1، نسبت به نسل گذشته تا ۲ برابر روشن‌تر شده و یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران با نمایشگر‌های نسل قبلی را حل کرده است. از لحاظ ورنی نیز X1 کربن حدود ۱.۲ کیلوگرم و X1 یوگا ۱.۵ کیلوگرم است. لنوو همچنین ادعا می‌کند که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - این دو لپ‌تاپ به ترتیب ۱۸.۵ و ۱۵ ساعت شارژ نگاه خواهند داشت. انتظار می‌رود مدل‌های جدید با قیمت‌های پایه ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ دلاری به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone