تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20301.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تماس تصویری به تلگرام می‌آید

نسخه آزمایشی تلگرام در iOS به قابلیت محبوب و مورد انتظار تماس تصویری مجهز شده است. این ویژگی در بتای تلگرام ۶.۳ ارائه شده که با استفاده از TestFlight می‌توان آنرا از اپ استور دریافت کرد. تلگرام به ...

نسخه آزمایشی تلگرام در iOS به قابلیت محبوب و مورد انتظار تماس تصویری مجهز شده است. این ویژگی در بتای تلگرام ۶.۳ ارائه شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - که با استفاده از TestFlight می‌توان آنرا از اپ استور دریافت کرد.

تلگرام به خاطر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - قابلیت‌های فراوان به یکی از محبوبترین پیام‌رسان‌های دنیا بدل شده و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - شاید تنها نقطه ضعف آن فقدان تماس تصویری بود. این اپلیکیشن از ۳ سال قبل تماس صوتی را در خود دارد اما همچنان از تماس ویدیویی خبری نبود، حالا اما به نظر می‌رسد این گزینه را هم در دسترس بخشی از کاربران قرار داده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - است. تعدادی از کاربران آیفون در توییتر مدعی شده‌اند تماس تصویری به صورت آزمایش در تلگرام بتا فعال شده و با تغییر چند گزینه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان

کاربران آیفون برای دسترسی به این قابلیت باید تلگرام ۶.۳ بتا را از طریق TestFlight اپ استور دریافت کرده و سپس با ۱۰ بار ضربه متوالی روی آیکون تنظیمات در گوشه پایین، منوی Debug را فعال کنند. در ادامه با فعال کردن گزینه Experimental Feature آیکون تماس تصویری در پروفایل مخاطبین ظاهر خواهد شد.

در حال حاضر تنها امکان تماس بین دو نفر وجود دارد و هر دو نفر باید مطابق روش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - گفته این قابلیت را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - فعال کرده باشند. با این وجود حضور این گزینه در نسخه بتا خبر از نهایی شدن آن می‌دهد و احتمالا در ماه‌های آتی شاهد ارائه آن در نسخه اصلی اپلیکیشن خواهیم بود.

تلگرام در سال‌های اخیر به یکی از پیام‌رسان‌های محبوب تبدیل شده و ماه گذشته از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود در اپ استور عبور کرد. یکی از دلایل این محبوبیت محیط کاربر پسند و قابلیت‌های فراوانی است که تلگرام در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با این وجود هنوز فاصله زیادی با رسیدن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - به رقبایش دارد؛ برای مثال واتس‌اپ و پیام‌رسان گوگل به ترتیب ۵ و ۱ میلیارد کاربر دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone