🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24897.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هجوم همه‌جانبه جی پلاس به بازار ایران؛ از لوازم خانگی تا موبایل

«می‌خواهیم مردم ایران مدرن‌ترین زندگی را داشته باشند و در دوران تحریم از تکنولوژی عقب نمانند.» این جمله‌ای بود که مدیران مختلف برند «جی پلاس»، متعلق به «گلدیران»، در مراسم رونمایی از محصولات مختلف بر ...

«می‌خواهیم مردم ایران مدرن‌ترین زندگی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - را داشته باشند و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - در دوران تحریم از تکنولوژی عقب نمانند.» این جمله‌ای بود که مدیران مختلف برند «جی پلاس»، متعلق به «گلدیران»، در مراسم رونمایی از محصولات مختلف بر آن تاکید داشتند. جی پلاس که ابتدای امسال از تلویزیون‌های خود رونمایی کرده بود، حالا با هجومی همه‌جانبه و غافلگیرکننده، ۱۳ محصول مختلف در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، تکنولوژی و حتی موبایل را رونمایی کرد.

شاید ابتدای امسال زمانی که برند جی پلاس از سوی گلدیران با تلویزیون‌هایش به مشتریان معرفی شد، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کسی فکرش را نمی‌کرد که این برند قرار است چند ماه آینده با آرایشی کاملاً جدید وارد چندین حوزه تازه شود. اما اکنون این برند اعلام می‌کند که استراتژی اصلی‌اش، ارائه یک سبد کامل از محصولات مختلف است و باید در آینده، انتظار محصولات بیشتری را هم از این برند کشید.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان
تلویزیون‌های جدید جی پلاس از نمایشگری با رزولوشن UHD بهره می‌برند.

حالا ترکیب محصولات جی پلاس، شامل سری جدید تلویزیون‌ها، یخچال، ماشین لباس‌شویی، کولرگازی، دستگاه تصفیه هوا، وایت برد هوشمند، چیلر صنعتی، دستگاه‌های تصفیه کننده واحد‌های صنعتی و نمایشگرهای تجاری خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان
جی پلاس ۲ مانیتور با اندازه ۲۲ و ۲۴ اینچی معرفی کرد. در این میان یک کامپیوتر یکپارچه (All-in-One) نیز در محصولات جدید دیده می‌شود.

اما این همه ماجرا نیست و این برند جدید نگاهی به صنعت تکنولوژی هم داشته و مانیتورهایی را در کنار کامپیوتر All-in-One رونمایی کرده است. و باز هم این تمام ماجرا نیست و حتی ۲ موبایل جدید با نام‌های T10 و Q10 رونمایی شد که قرار است در بازه قیمتی ۸۰۰ هزار تومان الی ۱ میلیون تومان به فروش برسند.

«حسین تنهایی»، قائم مقام هیات مدیره گلدیران اعلام کرد که این شرکت تجربه‌ای ۳۰ ساله دارد و در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۱۷ سال اخیر به لطف همکاری با LG، ماشین‌آلات پیشرفته‌ای را تهیه کرده است که در خطوط تولید از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن‌ها استفاده می‌کند. به گفته او حالا گلدیران تصمیم گرفته تا «تهدید» - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تحریم را به یک «فرصت» تبدیل کند و با تغییر رویکرد، به سراغ ایجاد یک برند ایرانی یعنی جی پلاس برود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

او گفت که حالا با استفاده از تجربه‌ای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - که گلدیران کسب کرده، می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - محصولاتی را تهیه کند که از نظر کیفیت در سطح جهانی هستند و قابلیت صادرات را هم دارند. به گفته او، اگرچه این شرکت بیشتر قطعات مورد نیاز برای محصولات خود را از چین وارد می‌کند اما تلاش می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را خریداری کند تا محصول نهایی، چیزی از محصولات جهانی کم نداشته باشند و حالا، جی پلاس خودش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - را از نظر کیفیت با ال جی مقایسه می‌کند.

از سوی دیگر تنهایی تاکید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرد که حتی قرار است با «شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی» هم همکاری‌هایی برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تولید برخی قطعاتی که امکان ورود به ایران وجود ندارد، انجام دهد.

«مزدک ابراهیمیان»، معاون کسب‌وکار جی پلاس در شرکت مدیاپردازش هم خبر داد که کار توزیع موبایل‌های جی پلاس، با شرکت مدیاپردازش خواهد بود. او گفت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - که موبایل، به نوعی پرچمدار یک برند محسوب می‌شود و حالا مدیاپردازش هم با تجربه ۱۰ ساله‌اش، با سلیقه و وسواس با جی پلاس همکاری نزدیکی برای نهایی شدن موبایل‌های این برند داشته است: «به زودی موبایل‌های T10 و Q10 به عنوان پرچمدار جی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - پلاس در بازار حضور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - خواهد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - داشت.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان
کولر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و دستگاه‌های تصفیه هوای جی‌پلاس. دستگاه‌های تصفیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هوا از سنسور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تشخیص میزان گرد و غبار برخوردار هستند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و توانایی تصفیه فضا تا ۵۲ متر مربع را دارند.

از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - سوی دیگر مجید زاهدی، مدیر کسب‌وکار جی پلاس هم اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - در شرایط اقتصادی خاص و تحریم، و در زمانی که بسیاری از شرکت‌ها کار خود را تعطیل کردند، گلدیران «با شهامت وارد یک دنیای جدید و پر ریسک» شد و حالا تمام استانداردهای خود را با یک برند درجه یک جهانی یعنی LG مقایسه می‌کند:

«امروز ۱۰۰ درصد از نظر کیفیت با معیارهای جهانی قابل رقابت هستیم. همه برندهای جهانی سالی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - بار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تکنولوژی‌هایشان را به روز می‌کنند. کارهایی که امروز ارائه کردیم تلفیقی از نسل دوم محصولات جی پلاس است، در حالی که ما چند ماه پیش نسل اول محصولات خود را ارائه کردیم و از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - همین حالا به نسل سوم محصولات‌مان فکر می‌کنیم. حتی اندروید ۹ را به زودی در تلویزیون‌های خود ارائه می‌دهیم؛ کاری که هنوز بسیاری از برندهای جهانی برای تلویزیون‌های خود انجام نداده‌اند.»

در این میان جی‌ پلاس اعلام کرده است که ۲ موبایل اولی که معرفی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌کند، قیمتی بسیار رقابتی خواهند داشت. موبایل Q10 که از ظاهر بهتر و سخت‌افزار قوی‌تری نیز برخوردار است قرار است با رنج قیمت حدود ۱ میلیون تومان عرضه شود، در حالی که نمونه T10 با حدود ۸۰۰ هزار تومان روانه بازار می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

Q10 از نمایشگری ۶.۲۶ اینچی و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - چیپست مدیاتک MT6761 به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در حالی که T10، نمایشگری ۵.۵ اینچی (و البته با حاشیه‌های بیشتر) در کنار چیپست Unisoc Sc9863 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - بهره می‌برد. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، از سایر مشخصات این موبایل ۸۰۰ هزار تومانی هستند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان
جی پلاس می‌گوید ماشین‌ ظرفشویی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - این برند به موتور Inverter BLDC و برنامه شستشوی سریع مجهز است. از سوی دیگر ماشین‌های لباس‌شویی هم مجهز به تکنولوژی ضد چروک، قابلیت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از بین بردن ۲۴ نوع لکه، و مناسب برای وزن‌ی از ۶ تا ۹ کیلوگرم هستند.
تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان
جی پلاس ۳ نمونه یخچال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم معرفی کرد که مجهز به Fresh Box برای نگه‌داری مواد غذایی، سبزیجات و مواد فاسد شدنی هستند. گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) هم از دیگر قابلیت این یخچال‌ها بود.

اکنون باید دید بازخورد کاربران ایرانی نسبت به محصولات جدید جی پلاس چگونه خواهد بود. آنطور که مدیران گلدیران اعلام - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کردند، تلویزیون‌های جی پلاس که در ماه‌های گذشته روانه بازار شدند با استقبالی بی‌نظیر، حتی بیشتر از برند LG مواجه بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone