🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24909.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حمایت از تولید گوشی ایرانی نهایی شد: پیش‌بینی تولید ۲ میلیون موبایل در ۲ سال

تفاهم‌نامه چهارجانبه‌ای میان وزارت ارتباطات، پست بانک، همراه اول و ایرانسل به منظور حمایت از موبایل‌های تولید داخل و فروش اقساطی آن‌ها به مشتریان، امضا شد. «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات در این مراسم اعلام ...

تفاهم‌نامه چهارجانبه‌ای میان وزارت ارتباطات، پست بانک، همراه اول و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایرانسل به منظور حمایت از موبایل‌های تولید داخل و فروش اقساطی آن‌ها به مشتریان، امضا شد.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات در این مراسم اعلام کرد که بر اساس این توافق‌نامه، صندوقی توسط پست بانک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - راه‌اندازی شده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - که خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی به آن تعلق گرفته است. ۱۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط پست بانک و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز توسط بانک مرکزی تامین می‌شود تا با همکاری اپراتورها و تولیدکنندگان موبایل در ایران، امکان خرید اقساطی موبایل داخلی برای مردم فراهم شود.

مهر ماه امسال، وزیر ارتباطات خبر از پیگیری این طرح با تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی برای خرید - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - اقساطی موبایل‌های ایرانی را داده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود.

جهرمی همچنین خبر از تفاهم‌نامه دیگری با وزارت صنعت داد؛ توافقی که عوارض ورود قطعات گوشی موبایل به کشور را کاهش می‌دهد و می‌تواند باعث کاهش قیمت تمام شده موبایل‌های که نام «ساخت ایران» را یدک می‌کشند، شود. او در همین رابطه گفت: «بر اساس این تفاهم نامه نرخ ۱۵ درصدی عوارض ورود قطعات گوشی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - همراه کاهش یافته و به همین وسیله هزینه‌های تولید گوشی تلفن همراه نیز در ایران کاهش می یابد.»

پیش از این یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان موبایل در ایران، در گفتگو با دیجیاتو خبر از احتمال افزایش تعرفه واردات موبایل در سال آینده داده بود، و حالا به نظر می‌رسد سیاست کاهش عوارض واردات قطعات، جایگزین سیاست افزایش عوارض کلی واردات موبایل شده است تا به این شکل، از موبایل‌های ایرانی حمایت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - شود. جهرمی هم با تاکید بر همین مسئله گفته است:

«همواره برای حمایت از تولید داخل، تعرفه کالا‌های وارداتی را افزایش می‌دادیم که این موضوع باعث افزایش فشار به مصرف کننده می‌شد، اما این بار به دنبال کاهش تعرفه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - واردات قطعات به منظور افزایش رقابت و کاهش هزینه‌های تولید تلفن همراه در کشور هستیم.»

اما نکته مهم دیگر رویدادی که امروز برگزار شد، برآورد وزیر ارتباطات از تولید موبایل در ایران بود. بر اساس این دو تفاهم‌نامه، او پیش‌بینی کرد که در بازه زمانی ۲ ساله، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند ۲ میلیون موبایل بسازند.

وزیر ارتباطات همچنین خبر داد که برای ثبت نام افرادی که می‌خواهند موبایل ایرانی اقساطی تهیه کنند، یک سایت راه‌اندازی خواهد شد. به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - گفته او، ثبت‌نام کنندگان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - از سوی پست بانک بررسی می‌شوند و سپس برای فرایند خرید، به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپراتورها هدایت خواهند شد.

به گفته جهرمی تاکنون ۴ شرکت تولیدکننده موبایل در ایران برای مشارکت در این طرح - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - اعلام آمادگی کرده‌اند: «تولیدکنندگان گوشی ایرانی می‌توانند با تولید موبایل باکیفیت و قیمت مناسب، قدرت خرید مردم را افزایش دهند و به تحقق تحول دیجیتال و در نهایت ایجاد اشتغال کمک کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone