🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24887.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دلیل افشای تصاویر دوربین های امنیتی شیائومی چه بود؟

دوربین های امنیتی شیائومی به واسطه کارایی مطلوب و قیمت مقرون به صرفه طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده اند اما اخیرا باگ های وحشتناکی در آن ها رویت شد که امنیت این ...

دوربین های امنیتی شیائومی به واسطه کارایی مطلوب و قیمت مقرون به صرفه طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده اند اما اخیرا باگ های وحشتناکی در آن ها رویت شد که امنیت این دستگاه ها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - را زیر سوال می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - برد.

یکی از کاربران ردیت تصاویری را در این سایت پست کرده که حاکی از نمایش تصادفی محتوای دوربین کاربران دیگر در نمایشگر هوشمند گوگل نست هاب است. این نقص باعث شد گوگل تا زمان انجام تحقیقات و رفع مشکل، دسترسی دوربین های امنیتی شیائومی را به نست هاب و دستیار هوشمند خود قطع کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان
تصویر افشا شده از دوربین های شیائومی

شیائومی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم با انتشار بیانیه ای نقص امنیتی در دوربین بیسیک 1080p - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - را تایید کرد اما مدعی شد متخصصان این کمپانی به سرعت آنرا ریشه یابی و رفع کرده اند:

امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران برای ما همیشه در اولویت بوده است. بر اساس بررسی هایی که تیم ما انجام داد این مشکل در آپدیتی ریشه دارد که با هدف بهبود کیفیت استریم محتوا در ۲۶ دسامبر منتشر شده بود.

به گفته شیائومی دلیل اصلی مشکل به یکپارچه سازی دوربین بیسک 1080p و نمایشگر هوشمند گوگل هوم در شبکه ای با سرعت بسیار پایین برمی گردد. ظاهرا ۱۰۴۴ کاربر چنین پیکربندی را انجام داده اند و احتمالا تعداد بسیار کمی از آنها به خاطر شبکه بسیار ضعیف به چنین مشکلی برخورده اند. کمپانی چینی مدعی شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - در صورت استفاده از اپ می هوم شیائومی چنین باگی روی نمی دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان

هرچند متخصصان شیائومی مشکل را شناسایی و رفع کرده اند اما دلیل ریشه ای وقوع این باگ کماکان به قوت خود باقی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کوچصفهان استان گیلان - است و به همین خاطر سرویس مذکور فعلا از دسترس خارج شده. گوگل و شیائومی برای حل ریشه ای مساله با هم در ارتباط هستند. مشکلات دوربین های امنیتی مبتنی بر IP به محصولات شیائومی محدود نمی شود و مدتی قبل هکرها به دوربین های Ring آمازون نفوذ کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone