🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24898.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نتیجه گزارش‌های مسافران: اسنپ در ماه ۴۰۰ راننده را غیرفعال می‌کند

تیم پشتیبانی سامانه حمل و نقل هوشمند اسنپ اعلام کرده که بر اساس گزارش‌های مردمی مسافرین نسبت به رفتار رانندگان؛ آنها در ماه هزار راننده را به صورت موقت و ۴۰۰ راننده را به طور ...

تیم پشتیبانی سامانه حمل و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نقل هوشمند اسنپ اعلام کرده که بر اساس گزارش‌های مردمی مسافرین نسبت به رفتار رانندگان؛ آنها در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ماه هزار راننده را به صورت موقت و ۴۰۰ راننده را به طور دائم غیرفعال می‌کنند.

احتمالا برای هر مسافر اسنپی این موضوع پیش آمده باشد که در انتهای سفر خود که بنا به دلایل مختلف از راننده آن سفر ناراضی بوده، نمرات منفی و شکایاتی نسبت به عملکرد راننده انجام داده باشد. برخی بر این باور هستند که این بازخوردها نتیجه‌ای در برنداشته ولی گزارش جدید اسنپ نشان می‌دهد که این سامانه نسبت به بازخورد نظرات مسافران خود جدی بوده و آنها را در سیستم مدیریت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رانندگان خود به کار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اسنپ گزارش می‌دهد که هر گزارشی را بطور موشکافانه بررسی می‌کند و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در قبال - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آن واکنشی از خود نشان می‌دهد؛ یکی از این واکنش‌ها غیرفعال کردن رانندگان است و سازوکار این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قطع همکاری در گزارشی که اسنپ جدیدا منتشر کرده به طور کامل شرح داده شده است. بنابر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ادعای اسنپ، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برخی رانندگان به طور موقت و برخی به صورت دائم بلاک می‌شوند:

«هر خطایی بسته به نوع و تعداد تکرارش یک واکنش متفاوت از سوی سامانه اسنپ به همراه دارد. معمولا راننده‌ها به دلایلی مانند ضعف عملکرد، تقلب در سیستم، رفتار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نامناسب، تعدد گزارش منفی از سوی مسافران، نقص مدارک، ضعف آموزش، عدم تاییدیه از سوی ناجا، لغو بیش از حد سفر، دریافت گزارش حاد از سوی پشتیبانی و امتیاز پایین‌تر از ۴.۳ غیرفعال می‌شوند. متقاضیانی که از سوی ناجا تایید نشوند، از همان ابتدا امکان ورود به ناوگان اسنپ را ندارند. بعضی‌ موارد - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مانند تقلب در سیستم و دریافت گزارش حاد از سوی پشتیبانی منجر به غیرفعالی دائم می‌شود اما در بعضی موارد بسته به شرایط ممکن است به راننده فرصت دوباره‌ای داده شود. نکته مهم این است که در تمامی این موارد سامانه اسنپ تا بررسی دقیق موضوع راننده را غیرفعال می‌کند و بعد از بررسی تمامی زیروبم‌ها، بسته به مورد، حساب راننده را چند ساعت، چند روز و  حتی به صورت دائمی غیرفعال نگه می‌دارد.»

طبق گزارش پشتیبانی اسنپ، ماهیانه چیزی حدود ۱۰۰هزار اخطار به رانندگان داده می‌شود. همچنین گاهی مسافران گزارش‌های سفر خود را طی تماس تلفنی به پشتیبانی گزارش می‌دهند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

آنطور که اسنپ می‌گوید اگر مجموع امتیاز راننده در۱۰۰ سفر آخرخود پایین‌تر از ۴.۳ شود، راننده به صورت خودکار غیرفعال می‌شود. معمولا هنگام بروز مشکلات، ابتدا از طرف پشتیبانی به راننده اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار، روند تصمیم‌گیری درباره ادامه فعالیت راننده تغییر پیدا می‌کند. همزمان با غیرفعالسازی حساب راننده و اطلاع‌رسانی این موضوع به او بصورت پیامکی، به راننده پیشنهاد می‌شود برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند. اسنپ در اینباره بیشتر توضیح داده است:

«اگر راننده ظرف مدت تعیین شده در کلاس‌های آموزشی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حاضر شود به او فرصت دوباره‌‌ای داده می‌شود. در این فرصت یک ماهه، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - راننده باید تلاش کند با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جلب رضایت مسافران امتیاز خود را از عدد ۴.۳ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - افزایش دهد. در غیر این‌صورت شانس خود را از دست می‌دهد و برای همیشه غیرفعال می‌شود. همچنین در مورد گزارش‌های حادی که به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پشتیبانی ارجاع داده می‌شود، غیرفعالی دائمی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است و راننده هیچ‌وقت دیگری نمی‌تواند در ناوگان اسنپ فعالیت کند.»

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، طبق گزارش‌های رسیده از پشتیبانی اسنپ، هر ماه به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طور میانگین هزار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و ۴۰۰راننده برای همیشه غیرفعال می‌شوند و هیچ‌وقت فرصت همکاری دوباره با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این سامانه را نخواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone