🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24908.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ثبت پتنت عجیب توسط اپل؛ آیفون 12 یا نسل جدید آیپاد تاچ؟

کمپانی اپل پتنت جدید و عجیبی را ثبت کرده که پیرامون آن چندین فرضیه ایجاد شده است. گفته می شود این ثبت اختراع مربوط به آیپاد تاچ جدید، نمایشگر ارزان قیمت برای آیفون های میان ...

کمپانی اپل پتنت جدید و عجیبی را ثبت کرده که پیرامون آن چندین فرضیه ایجاد شده است. گفته می شود این ثبت اختراع مربوط - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - به آیپاد تاچ جدید، نمایشگر ارزان قیمت برای آیفون های میان رده و حتی آیفون 12 است.

سایت LetsGoDigital تصاویری از این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - پتنت را منتشر کرده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - که شباهت زیادی به آیفون 11 پرو داشته، ولی برخی از خصوصیات آن را ندارد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان

در تصاویر محصولی با فریم گرد و نمایشگر مستطیلی بدون ناچ نمایش داده می شود. روی صفحه نمایش خبری از سخت افزار فیس آیدی یا دوربین سلفی نیست. البته دکمه های پاور، ولوم و سوییچ فیزیکی نوتیفیکیشن (همانند آیفون) در این محصول به چشم می خورند. به نظر می رسد زیر دکمه پاور، اسلات سیمکارت تعبیه شده است.

سایتی که این گزارش را منتشر کرده مدعی شده این پتنت طراحی آیفون 12 را نشان می دهد. ادعایی که البته چندان با واقعیت جور در نمی آید، چون به نظر نمی رسد اپل پس از کمتر از چهار نسل آیفون ناچ دار، این طرح را کنار گذاشته و آیفون 12 را با نمایشگر بدون بریدگی روانه بازار کند.

منبع منتشر کننده خبر مدعی شده دوربین های سلفی این محصول زیر نمایشگر قرار گرفته اند و قفل گوشی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - نیز به کمک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باز می شود؛ بنابراین قابلیت فیس آیدی از بین رفته است.

سایت GSMArena پس از بررسی پتنت و ترجمه قسمت هایی از آن در مترجم گوگل، به عبارت «ثبت اختراع جزئی» برخورد کرده است و به نظر می رسد مربوط به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر باشد و باقی اجزا برای ارجاع - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - به این قسمت قرار داده شده اند. سایت یاد شده پس از بررسی دقیق تر پتنت، به فرضیه سازی در مورد آن پرداخته است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان

فرضیه اول اینکه اپل قصد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد بر مبنای آیفون های فعلی، مدل آپدیت شده آیپاد تاچ را عرضه کند. نسل کنونی آیپاد تاچ همچنان دکمه هوم را داشته و از نمایشگر 4 اینچی همانند آیفون 5 و آیفون SE بهره می برد. البته این فرضیه نمی تواند درست باشد، چون اپل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - اوایل خرداد ماه امسال آیپاد تاچ جدید را با چیپست A10 و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی معرفی کرده بود.

احتمال دارد این ثبت اختراع برای نمایشگر آیفون های ارزان قیمت باشد. اپل بخش بزرگی از بازار گوشی های ارزان قیمت را به محصولات ارزان قیمت برندهای چینی واگذار کرده است.

مدت هاست شایعه عرضه آیفون SE2 در سال 2020 به گوش می رسد. البته هنوز معلوم نیست این ثبت اختراع ربطی به این گوشی دارد یا نه. از آنجا که در تصاویر آیفون نسل فعلی نمایش داده می شود، احتمال واقعیت داشتن این موضوع وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone