🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24882.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پهپاد PowerEgg X؛ دوربین هوشمند قابل پرواز

کمپانی PowerVision از پهپاد PowerEgg X رونمایی کرد. سازنده می گوید این محصول یک دوربین هوشمند شخصی است که قابلیت پرواز کردن داشته و در مرکز کانون آن دوربین 4K تعبیه شده است. پهپاد PowerEgg ...

کمپانی PowerVision از پهپاد PowerEgg X رونمایی کرد. سازنده می گوید این محصول - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک دوربین هوشمند شخصی است که قابلیت پرواز کردن داشته و در مرکز کانون آن دوربین 4K تعبیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده است.

پهپاد PowerEgg X از قابلیت های متعدد خودران برخوردار بوده و به گفته سازنده می توان از آن در بادهای 70 کیلومتر در ساعت استفاده کرد. به لطف قاب ضدآب و تجهیزاتی که شناور شدن پهپاد در آب را امکان پذیر می کنند، می توان از آن برای فیلمبرداری در مناطق آبی نیز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بهره جست. سازنده مدعی شده این پهپاد عملکرد خوبی در بارندگی های شدید داشته و می توان از آن در عملیات نجات دریایی هم استفاده کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

یکی از قابلیت های منحصر به فرد پهپاد PowerEgg X، پشتیبانی از فناوری SyncVoice است که به کنترل کننده پهپاد اجازه صحبت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردن روی ویدیو به شکل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بلادرنگ از طریق هدفون بلوتوثی یا میکروفون گوشی را می دهد. صحبت های کاربر به طور اتوماتیک با محتوا هماهنگ می شوند.

یکی دیگر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از قابلیت های جالب پهپاد مورد بحث، یادآوری اتوماتیک سوژه است که به آن اجازه دنبال کردن سوژه حتی پس از خارج شدن از میدان دید را می دهد. امکان عکسبرداری و فیلمبرداری با ژست های حرکتی نیز وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

از دیگر قابلیت های پهپاد مورد بحث می توان به فرود دقیق و جلوگیری از برخورد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با موانع اشاره کرد. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دوربین آن تصاویر را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ذخیره می کند. دوربین به کمک گیمبال مکانیکی سه محوره در جای خود محکم شده و از لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز بهره می برد.

طول عمر باتری این پهپاد 3.5 ساعت بوده و  می کند. این محصول از 7 ژانویه (دو روز دیگر) و با قیمت 899 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone