🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40667.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

علی بابا 15 میلیارد دلار صرف تحقیق روی پردازش کوانتومی و هوش مصنوعی می کند

تحقیق و توسعه در صنعت تکنولوژی، فرآیندی بسیار مهم است. گوگل درآمد کلان خود از تبلیغات را صرف پروژه های گوناگون کرده است، اپل و آمازون هم هر سال میلیاردها دلار صرف تحقیق و توسعه ...

تحقیق و توسعه در صنعت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فرآیندی بسیار مهم است. گوگل درآمد کلان خود از تبلیغات را صرف پروژه های گوناگون کرده است، اپل و آمازون هم هر سال میلیاردها دلار صرف تحقیق و توسعه می کنند و مراکزی در سراسر جهان می سازند. حالا به نظر می رسد کمپانی چینی علی بابا هم رویکردی مشابه در پیش گرفته و قصد دارد هزینه سالانه فعلی 6.4 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلاری خود برای تحقیق و توسعه را با افزایش بیش از دو برابری، به 15 میلیارد دلار طی سه سال آتی برساند.

به گزارش بلومبرگ، این سرمایه گذاری صرف کشف تکنولوژی های نسل بعد و پروژه هایی «جاه طلبانه» می شود که می تواند صنایع گوناگون را تحت تاثیر قرار دهد. در این گزارش آمده که علی بابا با راه اندازی سه مرکز تحقیقاتی و استخدام 100 دانشمند، به تمرکز روی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حوزه هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و پردازش کوانتومی خواهد پرداخت.

علاوه بر این ها، حوزه هایی مانند یادگیری ماشین، پردازش دیداری و امنیت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شبکه هم از دیگر موضوعاتی هستند که علی بابا به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تمرکز روی آنها تمایل نشان می دهد. گفتنی است آزمایشگاه های این کمپانی چینی در کشورهایی مانند ایالات متحده، روسیه و سنگاپور و نیز در همکاری با دانشگاه هایی نظیر UC Berkely تاسیس خواهند شد.

در حال حاضر آمازون با سرمایه گذاری 16.1 میلیارد دلاری، بیشترین هزینه را صرف تحقیق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و توسعه می کند و پس از آن، کمپانی هایی مانند آلفابت (13.9 میلیارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دلار)، اینتل (12.7 میلیارد دلار)، مایکروسافت (12.3 میلیارد دلار) - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و اپل (10 میلیارد دلار) قرار دارند. به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فرض اینکه هیچ یک از کمپانی های مورد اشاره، هزینه تحقیق و توسعه خود را طی سه سال آتی افزایش ندهند، علی بابا از تمام آنها به جز آمازون پیشی خواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone