🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40670.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شنیده ها حکایت از توسعه هدست جدید Eclipse توسط اچ تی سی دارند

کمپانی اچ تی سی مدتی قبل بخش زیادی از واحد توسعه موبایل های هوشمندنش را به گوگل واگذار کرد، اما واحد واقعیت مجازی این کمپانی تحت برند Vive به شدت مشغول به کار است. به تازگی ...

کمپانی اچ تی سی مدتی قبل بخش زیادی از واحد توسعه موبایل های هوشمندنش را به گوگل واگذار کرد، اما واحد واقعیت مجازی این کمپانی تحت برند Vive به شدت مشغول به کار است. به تازگی سندی به دست آمده که نشان می دهد این شرکت احتمالاً در حال توسعه یک هدست کاملاً جدید با نام Eclipse است.

سند مذکور مربوط به ثبت یک نشان تجاری جدید با عنوان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - «Vive Eclipse» در کشور نیوزیلند است. در گواهی ثبت این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برند که در ادامه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشاهده می کنید آمده که این یک دستگاه نمایشگر کامپیوتری با قابلیت نصب روی سر اسست که برای شبیه سازی واقعیت مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به احتمال زیاد Eclipse - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را باید نسل دوم هدست «HTC Vive» در نظر گرفت که برای پردازش هایش همچنان نیازمند یک رایانه قدرتمند خواهد بود. لازم به یادآوری است که اچ تی سی یک هدست دیگر با عنوان «Vive - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Focus» نیز در دست توسعه دارد که با مجهز بودن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به سخت افزار مورد نیاز (مشابه آنچه در موبایل های هوشمند به کار می رود) به طور مستقل از رایانه ها فعالیت خواهد کرد.

از هدست جدید اچ تی سی انتظار می رود که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت «Inside-out Tracking» برای ردیابی بهتر موقعیت سر و بدن کاربر، از قابلیت های جدید و جذاب تکنولوژی واقعیت ترکیبی در ویندوز ۱۰ هم پشتیبانی کند.

- تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone