🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33581.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 به باتری گرافینی مجهز می شود؟

سال گذشته پتنت جدیدی از شرکت سامسونگ بدست آمد که نشان می‌داد این شرکت در حال توسعه‌ی باتری گرافینی است که می‌تواند تا ۴۵ درصد انرژی بیشتری نسبت به همتایان لیتیوم یونی خود ذخیره کند. ...

سال گذشته پتنت جدیدی از شرکت سامسونگ بدست آمد که نشان می‌داد این شرکت در حال توسعه‌ی باتری گرافینی است که می‌تواند تا ۴۵ درصد انرژی بیشتری نسبت به همتایان لیتیوم یونی خود ذخیره کند. حال یکی از منابع آگاه صنعت تلفن ‌هوشمند مدعی شده که روند توسعه باتری گرافینی سامسونگ تقریباً تکمیل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده و این کمپانی کره‌ای می تواند در صورت نیاز، از آن در پرچمداران بعدی خود یعنی سری گلکسی اس 10 بهره ببرد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

همانطور که اشاره شد، مهمترین مزیت باتری های گرافینی، توانایی ذخیره انرژی بهتر آن‌هاست. علاوه بر این باتری های گرافینی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سرعت شارژ بیشتری دارند و ۵ برابر سریعتر از همتایان کنونی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شارژ می‌شوند. بدین صورت اگر شارژ شدن کامل یک باتری لیتیوم یونی ممکن است یک ساعت به طول انجامد، برای شارژ کردن جایگزین‌های گرافینی‌، تنها لازم است که ۱۲ دقیقه سپری گردد. همچنین باید گفت که باتری های جدید علیرغم ظرفیت و سرعت شارژ بیشترشان، دیرتر از مدل‌های قبلی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فاسد و بدون استفاده می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

حال اگر تولید این مدل باتری ها از مدل آزمایشی خارج شوند و به مرحله تولید انبوه برسند، هزینه‌ی توسعه آنها بسیار ارزانتر از گزینه‌های لیتیوم یونی موجود در بازار می‌شود. گفتنی است باتری های گرافینی با محیط زیست نیز سازگاری بیشتری دارند و استفاده از آنها، آسیب کمتری به طبیعت وارد می‌کند.

شاید بهترین قابلیت این باتری‌های جدید که ممکن است بسیاری را به یاد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آتش گرفتن موبایل هوشمند گلکسی نوت 7 بیاندازد، ضد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انفجار بودن آنهاست چرا که مکانیزم بکار رفته در این باتری‌ ها، بسیار با مدل‌های قدیمی تفاوت دارد و به همین دلیل امکان انفجار یا آتش سوزی را بسیار پایین می‌آورد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در حال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حاضر هنوز مشخص نیست سامسونگ قصد دارد این باتری‌ها را در کدامیک از تلفن‌های هوشمند بکار ببرد اما به نظر می‌رسد سری گلکسی اس 10 گزینه‌ی مناسبی برای آغاز استفاده از این مدل باتری‌ها باشد.

 

تماشا کنید: عصر گرافین

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone