🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40671.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

یوتوب پخش خودکار ویدیوها را در اندروید آزمایش می کند

از این که موقع بالا و پایین بردن فید اینستاگرام یا توییتر ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می کنند لذت می برید؟ اگر این طور است، به زودی باید یوتوب را نیز به ...

از این که موقع بالا و پایین بردن فید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اینستاگرام یا توییتر ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می کنند لذت می برید؟ اگر این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طور است، به زودی باید یوتوب را نیز به فهرست اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از این قابلیت اضافه کنید.

یوتوب به تازگی پخش خودکار ویدیوها در اپلیکیشن اندروید خود را آٰغاز کرده است، البته فعلا به صورت آزمایشی. با فعال شدن این قابلیت، وقتی که در صفحه خانه اپ در جستجوی ویدیو هستید می توانید با توقف اسکرول و تمرکز روی هر ویدیو شاهد پخش خودکار آن باشید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تفاوت بزرگ پخش خودکار ویدیوی یوتوب با سرویسی مثل فیسبوک اینجاست که ویدیوها از همان اول با صدای بلند پخش نمی شوند، بلکه برای شنیدن صدا باید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به طور دستی وارد هر ویدیو - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بشوید. نکته خوب این که در حالت پخش بی صدا هم می توانید با خواندن زیرنویس حتی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ذره ای از مکالمات ویدیو را از دست ندهید.

البته با تمام این اوصاف شاید علاقه ای به استفاده از این قابلیت نداشته باشید. خوشبختانه گوگل در تنظیمات اپلیکیشن گزینه ای قرار داده که بتوانید پخش خودکار را به طور کامل غیر فعال کنید، یا اینکه پخش خودکار فقط هنگام اتصال به وای فای انجام شود تا در مصرف اینترنت دیتا صرفه جویی نمایید.

قابلیتی که از آن صحبت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می کنیم هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و تعداد اندکی از کاربران اندروید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به آن دسترسی دارند. بنابراین اگر به تجربه این قابلیت علاقه مند هستید احتمالا باید تا زمان انتشار رسمی آن منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone