🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20017.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای منتسب به ایران به هدف گرفتن شرکت‌های آسیایی و روسی متهم شدند

شرکت امنیتی سایبری «Group-IB» مدعی شناسایی هکرهای تازه‌کاری شده که ظاهرا ایرانی هستند. این گروه با استفاده از باج افزار «دارما» به شرکت‌هایی در خارج از ایران حمله سایبری کرده‌ است. این گروه هکر که ...

شرکت امنیتی سایبری «Group-IB» مدعی شناسایی هکرهای تازه‌کاری شده که ظاهرا ایرانی هستند. این گروه با استفاده از باج افزار «دارما» به شرکت‌هایی در خارج از ایران حمله سایبری کرده‌ است.

این گروه هکر که اعضای آن مهارت پایینی دارند، شرکت‌ها در روسیه، ژاپن، چین و هند را هدف قرار می‌دهند. با توجه به سطح پایین پیچیدگی و تاکتیک‌ها و ابزارهای ساده در هنگام حمله، Group-IB این گروه هکر را تازه کار توصیف کرده است.

طبق این گزارش، این گروه هکر تنها از ابزارهای هک در دسترس عموم استفاده کرده و آن‌ها را از پلتفرم متن باز گیت هاب یا کانال‌های تلگرامی دانلود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «Defender Control» ،«Advanced Port Scanner» ،«Masscan» و «Your Uninstaller» اشاره کرد.

با توجه به دانلود این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - ابزارها، به نظر می‌رسد این گروه قادر به توسعه ابزار هک خود نبوده یا اینکه برای دسترسی به ابزارهای شخصی و پیشرفته‌تر هک، هنوز منابع مالی کافی ندارند. با وجود این موارد، استفاده از باج - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - افزار دارما نیز نشانه‌ای مبنی بر تازه کار بودن این گروه است که دلیل اصلی آن، فروش و افشای سورس کد این باج افزار در اوایل سال جاری میلادی است که امکان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - دسترسی رایگان به آن را فراهم می‌کند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس

طبق گزارش Group-IB، این گروه هکر نقاط پایانی پروتکل دسترسی از راه دور به دسکتاپ (RDP) را هدف قرار دادند و به شبکه نفوذ کردند. بر اساس گزارش‌های چندین شرکت امنیت سایبری، نقاط پایانی محور اصلی ورود به شبکه‌های سازمانی توسط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - گروه‌های هکری و استفاده از باج افزار است.

با وجود حمله این هکرهای منتسب به ایران به شرکت‌های خصوصی، مبلغ بالایی را از آن‌ها درخواست نکرده‌اند و به دنبال دریافت ۱ تا ۵ بیت کوین با ارزش ۱۰ تا ۵۰ هزار دلار بوده‌اند. علت چنین اقدامی، اطمینان از دریافت مبلغ و تمرکز مقامات روی حملات بزرگتر بوده است.

این گروه هکری تازه کار عملکرد بسیار پایینتری نسبت به پیشرفته‌ترین گروه باج افزار منتسب به ایران یعنی «سم‌سم» (SamSam) دارد. این گروه هکری یک باج‌افزار بسیار پیشرفته توسعه داده که توسط آن به کمپانی‌های بزرگ و نهادهای دولتی حمله می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone