🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21835.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

یک استارتاپ هندی با پرتاب ده‌ها ماهواره شبکه ‌5G را در این کشور برقرار می‌کند

استارتاپ هندی «Vestaspace» که در ساخت پلتفرم‌های ماهواره‌ای کوچک برای کسب و کارها و کاربردهای علمی مهارت دارد، قصد دارد بیش از ۳۵ ماهواره به فضا ارسال کند تا قادر به ایجاد شبکه ارتباطی 5G ...

استارتاپ هندی «Vestaspace» که در ساخت پلتفرم‌های ماهواره‌ای کوچک برای کسب و کارها و کاربردهای علمی مهارت دارد، قصد دارد بیش از ۳۵ ماهواره به فضا ارسال کند تا قادر به ایجاد شبکه ارتباطی 5G در این کشور باشد.

نسخه اولیه این ماهواره‌ها در شهریور امسال از راه می‌رسند، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - اما تا اوایل سال آینده میلادی نباید منتظر پرتاب این ماهواره‌ها به فضا باشیم. این استارتاپ در بیانیه خود اعلام کرده که در حال نصب ۸ ایستگاه زمینی و ۳۱ هزار گیرنده اطلاعات در سراسر هند است تا شبکه 5G را برای مناطق شهری و روستایی فراهم کند. تمام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - این ماهواره‌ها در مدارهای «لئو» و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - «ژئو» قرار می‌گیرند.

موسس و مدیرعامل این استارتاپ، «Arun Kumar Sureban» اعلام کرده:

«ما در ماموریتی هستیم که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - توسط آن تمام افراد می‌توانند به فضا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، از طریق اتصالات امن ما یک فرد عادی نیز می‌تواند به ماهواره‌های موردنظر خود دست پیدا کند و در فضا غوطه‌ور شود. ما تمام مجوزهای ضروری را از دولت دریافت کرده‌ایم و سرویس در باندهای Ku و Ka - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - ارائه می‌شوند. برای شروع کار، ما - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - قصد داریم پهنای باند را به اپراتورهای مخابراتی موجود و ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت پیشنهاد دهیم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - و در مرحله بعدی بدنبال مجوز برای ارائه مستقیم خدمات به مشتریان خواهیم بود.»

در کشور هند قوانین به گونه‌ای هستند که تنها سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) که مورد حمایت دولت است می‌تواند پوشش ماهواره‌ای را تامین کند. در همین راستا استارتاپ هندی Vestaspace باید پیش از پرتاب ماهواره‌های خود تمام مجوزهای لازم را دریافت کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان

به نظر می‌رسد ایده‌های این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - استارتاپ هندی مشابه با برنامه‌های ایلان ماسک و شرکت اسپیس ایکس در پروژه اینترنت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - ماهواره‌ای استارلینک است. اسپیس ایکس قصد دارد امسال اینترنت ماهواره‌ای خود را در آمریکای شمالی و کانادا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - راه‌اندازی کند.

استارتاپ هندی Vestaspace امیدوار است با پروژه خود، اینترنت ماهواره‌ای را جایگزین شبکه‌های فیبری سنتی کند و اینترنت پرسرعت 5G را برای شهروندان در هند تامین کند. این استارتاپ در سال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - ۲۰۱۸ تاسیس و اخیرا موفق به جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری از شرکت سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - آمریکایی «Next Capital LLC» شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone