🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21964.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: مردم فریب وب‌سایت‌های جعلی ثبت‌نام طرح معیشتی دولت را نخورند

معاون اجتماعی پلیس فتا  اعلام کرده که بسته‌های حمایت معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا نیاز به هیچ ثبت نامی در هیچ ...

معاون اجتماعی پلیس فتا  اعلام کرده که بسته‌های حمایت معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا نیاز به هیچ ثبت نامی در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - هیچ سایتی نخواهند داشت و این فرایند به طور خودکار توسط دولت به دهک‌های درآمدی خاصی پرداخت خواهد شد. او تاکید کرده که سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که ادعای ثبت نام برای این طرح دارند جعلی بوده و مردم نباید فریب آنها را بخورند.

سرهنگ «رامین پاشایی» - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - با اشاره به تصمیمات اتخاد شده پیرامون اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی دولت که جریان آن از چند روز پیش با دستور ریاست جمهوری برقرار شد؛ تاکید کرده که کلاهبرداران در شیوه‌ای جدید در روزهای پایانی سال به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - سودجویی از مردم زیان‌دیده و ضرر دیده می‌پردازند:

«کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - کارت‌های بانکی در دست مردم هستند. مجرمان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - پس از هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کنند.»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان

آنطور که به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - به علت نبود التزام به رمز دوم پویا در تراکنش‌های زیر صد هزار تومان، این سودجویان رقم‌هایی کمتر از این مقدار را از حساب کاربران خارج کرده و گاه این مقدار را در طول چند روز از حساب مشترک برمی‌دارند.

پاشایی خاطرنشان کرده که نحوه شناسایی و اعطای سایر بسته‌های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - رسانی می‌شود و این سایت‌ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - جعلی هستند:

«در صورت مواجه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.»

او همچنین تاکید داشته که پلیس فتا در شناسایی این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - افراد کوتاهی نکرده و با آنها برخوردهای سختی خواهد داشت. آنطور که به نظر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - می‌رسد واریز این بسته‌های حمایتی از امروز برای گروهی خاص انجام شده و مقرر شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - تا این روند ادامه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - داشته باشد. طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه اولین بسته حمایتی دولت از ۳ میلیون نفر اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا امشب ۲۷ اسفند به حساب سرپرستان واریز می شود.

براین اساس میزان بسته حمایتی به خانواده طبق جدول ذیل خواهد بود:

تعداد اعضای خانواده  مبلغ پرداختی
خانواده ۱ نفر
۲۰۰ هزار تومان
خانواده ۲ نفر
۳۰۰ هزار تومان
خانواده ۳ نفر
۴۰۰ هزار تومان
خانواده ۴ نفره
۵۰۰ هزار تومان
خانواده ۵ نفره و بیشتر
۶۰۰ هزار تومان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone