🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36009.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آخرین نسخه بتای جی‌بورد به شما اجازه می‌دهد تا گیف‌های خودتان را بسازید

اوایل ژانویه سال جاری بود که نسخه iOS اپلیکیشن جی‌بورد، راه سریع و راحتی برای ساخت تصاویر گیف در اختیار کاربران قرار داد. حالا به گزارش اندروید پلیس به نظر می‌رسد که کاربران اندروید هم ...

اوایل ژانویه سال جاری بود که نسخه iOS اپلیکیشن جی‌بورد، راه سریع و راحتی برای ساخت تصاویر گیف در اختیار کاربران قرار داد. حالا به گزارش اندروید پلیس به نظر می‌رسد که کاربران اندروید هم کم کم در حال دریافت این قابلیت هستند.

جمعی از کاربران خبر داده‌اند که با نصب آخرین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نسخه بتای کیبورد گوگل، دکمه‌ای برای ساخت تصاویر گیف در آن مشاهده کرده‌اند. با فشردن دکمه گیف، تبی به نام My GIF’s باز می‌شود که در آن می‌توانید به کمک دوربین به ساخت یک انیمیشن کوتاه اقدام کنید.

خوشبختانه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - امکان اضافه کردن فیلتر و ویرایش ابتدایی روی این انیمیشن گیف هم وجود دارد و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - خروجی را می‌توانید در تب My GIF’s هم ذخیره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران

اندروید پلیس گزارش داده که این خصوصیت هنوز برای تمام دیوایس‌ها در دسترس نیست و فقط در بعضی گجت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود. به عنوان مثال با وجود فعال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بودن این قابلیت در پیکسل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - و پیکسل 2 گوگل، گلکسی اس 9 سامسونگ و بسیاری از دیوایس‌های دیگر هنوز از چنین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - امکانی برخوردار نیستند.

بنابراین برای دسترسی به این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - قابلیت در دیوایس‌هایی به جز گوشی‌های موبایل گوگل احتمالا باید تا انتشار نسخه نهایی آپدیت منتظر بمانید. همچنین بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که بتای جدید جی‌بورد با تغییرات دیگری نیز همراه بوده که استیکرهای جدید، گالری به سبک و سیاق - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - Allo و blobmoji ها جزو مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone