🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14748.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی آیفون‌ شاید بدون اپل گلس بتواند تصاویر سه بعدی نشان دهد

اپل در حال انجام تحقیقاتی است که می‌تواند با استفاده از آن تصویر واقعیت افزوده سه بعدی روی صفحه آیفون و آیپدهای آینده ایجاد کند. این اختراع جدید اپل به این معناست که آیفون‌ها و ...

اپل در حال انجام تحقیقاتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - است که می‌تواند با استفاده از آن تصویر واقعیت افزوده سه بعدی روی صفحه آیفون و آیپدهای آینده ایجاد کند. این اختراع جدید اپل به این معناست که آیفون‌ها و آیپدهای آینده بدون نیاز به عینک‌هایی مانند اپل گلس، می‌توانند تصاویر واقعیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - افزوده و مجازی را نشان دهند.

بدون وجود اپل گلس یا هر عینک واقعیت مجازی کار برای نمایش سه بعدی تصاویر سخت می‌شود. این عینک‌ها نمایشگرهای جداگانه‌ای را مقابل هر چشم قرار می‌دهند و هر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - چیزی که چشم می‌بیند تحت کنترل این دستگاه‌هاست. با وجود تنها یک صفحه تخت، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - دستگاه نمی‌تواند تشخیص دهد که چشم شما چه جهتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - را مشاهده می‌کند. ناگفته نماند که اپل قبلا ابزار تشخیص جهت نگاه (gaze detection) - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - تولید کرده است.

مشکل از جایی شروع می‌شود که بخواهیم در یک صفحه تخت تصویر سه بعدی ایجاد کنیم. این کار قبلا در سینماها انجام شده که با عینک‌های پلاریزه یا رنگی می‌توانستند دو تصویر متقارن را از هم جدا کنند و در چشم بیننده تصویر سه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - بعدی با عمق ایجاد کنند.

تا زمانی که بتوانیم تصویر را به دو بخش متقارن تقسیم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - کنیم، می‌توانیم تصویر سه بعدی ایجاد کنیم، اما اپل هنوز مطمئن نیست که آیا بیننده می‌تواند هر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - کدام از عکس‌ها را جداگانه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - ببیند یا خیر. با این حال می‌داند که چطور در یک صفحه نمایش، دو تصویر جدا نشان دهد. اپل اخیرا مشغول توسعه صفحه نمایش تاشو برای آیفون‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - شده که می‌تواند از آن‌ها برای در تولید تصاویر سه بعدی استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان

یک صفحه نمایش شامل آرایه‌ای از پیکسل‌ها می‌شود که در ستون‌ و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - ردیف‌های یک صفحه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - چیده شده‌اند. هنگام نمایش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - یک تصویر، ردیف پیکسل‌ها از بالا به پایین به طور متوالی روشن می‌شوند و تصویر را نمایش می‌دهند. اگر دو تصویر داشته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - باشیم که هر کدام را یک ردیف در میان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - نشان دهیم، می‌توانیم اثری ایجاد کنیم که بخش چپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - و راست صفحه نمایش تاشو، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - با یکدیگر متفاوت باشد و تصویر سه بعدی ایجاد شود.

در نمایشگرها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردکوی استان گلستان - برای جلوگیری از تار شدن صفحه در حرکت، پالس‌های ریزی در پیکسل‌ها ایجاد می‌شود که با چشم قابل مشاهده نیستند و انجام چنین کاری می‌تواند مشکلات خاص خودش را ایجاد کند. با این حال اپل راه حل‌هایی برای جایگزینی صفحه نمایش، اطمینان از نمایش لحظه‌ای تصاویر و سایر موارد ارائه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone