🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33780.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند هواوی واچ GT

به نظر می رسد که ساعت های هوشمند قرار نیست به همین زودی جایی بروند و با توجهی که شرکت هایی مثل گوگل، سامسونگ، اپل و کوالکام به این حوزه نشان می دهند، تمایل به ...

به نظر می رسد که ساعت های هوشمند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - قرار نیست به همین زودی جایی بروند و با توجهی که شرکت هایی مثل گوگل، سامسونگ، اپل و کوالکام به این حوزه نشان می دهند، تمایل به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - ساخت پوشیدنی هایی مخصوص مچ دست یکبار دیگر در حال شدت گرفتن است. هواوی هم در جریان مراسم معارفه موبایل های خانواده میت 20 که از ساعتی پیش در حال برگزاری است فرصت را مغتنم دانست و از ساعت جدید Huawei Watch GT رونمایی کرد.

هواوی واچ GT ساعتی است که به دلایلی از سیستم عامل مخصوص خود (به نام Lite OS) به جای Wear OS بهره می برد. هواوی در رونمایی از این دیوایس ادعا کرد که باید منتظر عمر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - باتری 30 روزه باشیم و توانایی های Watch - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - GT در پایش ورزش کاربران هم تمرکزی دیگر برای چینی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - ها بود. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - هواوی واچ GT به نمایشگری امولد و 1.39 اینچی مجهز شده و با دیوایس های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. در ادامه شما را به تماشای تصاویر نگاه نزدیک از این پوشیدنی جذاب دعوت می کنیم.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone