🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40684.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح سامانه‌‌ اینترنتی برای اهدای خون

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی برای اهدای خون افتتاح شد و به مرحله بهره برداری رسید. این طرح که به منظور جلوگیری از ازدحام در پایگاه‌های انتقال خون ایجاد شده است، در نظر دارد تا شرایط زمانی ...

سامانه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوبت‌دهی اینترنتی برای اهدای خون افتتاح شد و به مرحله بهره برداری رسید. این طرح که به منظور جلوگیری از ازدحام در پایگاه‌های انتقال خون ایجاد شده است، در نظر دارد تا شرایط زمانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اهدای خون را ساده کند.

بر اساس گفته سازمان انتقال خون ایران، گاهی افراد در زمان‌هایی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همچون تاسوعا و عاشورا و همچنین شب‌های قدر به پایگاه‌های انتقال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خون مراجعه می‌کنند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اما به دلیل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افزایش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حجم مراجعات، امکان دریافت خون از آنها وجود ندارد.

«محمد علی ترابی گودرزی» مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران درباره این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سامانه به دیجیاتو می گوید:

«این طرح کارآمد در سال ۹۴ کلید خورد و مراحل آزمایشی خود را در تهران سپری کرد اما امروز با رفع مشکلات ساختاری و فنی، توانستیم این سامانه را در سراسر کشور به مرحله بهره برداری برسانیم. بدین منظور در تمام پایگاه‌ها باجه‌های مخصوصی تعبیه شده‌اند که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پاسخگوی متقاضیان اینترنتی باشند.»

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

وی گسترش سامانه نوبت دهی برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اهدای پلاسما و پلاکت را از برنامه های بعدی این سازمان عنوان نمود و گفت:

«فعلاً متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل تنها پلاکت و پلاسمای خون خود را اهدا نمایند که مواردی بسیار مورد نیاز و پر کاربرد در درمان هستند. اهدای پلاسما ۳۶ بار و پلاکت حدود ۲۴ بار در سال امکانپذیر است. همچنین باید توجه داشت که تمام فرآیند‌های اهدای این موارد بر اساس مراجع علمی بوده و همواره در حال پایش است.»

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

علاقه مندان به اهدا خون می توانند با مراجعه به سایت سازمان انتقال خون کشور برای اهدا خون ثبت نام کنند؛ در این سامانه امکان انتخاب مرکز ، روز و ساعت مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر برای اهدا خون وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرهود نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر سمت پاسداران سردشت اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در پاسداران شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone