🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40672.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت بدون پلتفرم موبایل اختصاصی چگونه با غول ها رقابت خواهد کرد؟

پیش از این در مطلبی جداگانه تشریح کردیم که مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا دیگر تمایل چندانی به زنده نگه داشتن ویندوز ۱۰ موبایل برای رقابت با اپل و گوگل ندارد. حال یک سوال اساسی ...

پیش از این در مطلبی جداگانه تشریح کردیم که مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا دیگر تمایل چندانی به زنده نگه داشتن ویندوز ۱۰ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل برای رقابت با اپل و گوگل ندارد. حال یک سوال اساسی در این میان مطرح می شود؛ مایکروسافت بدون پلتفرم موبایل اختصاصی چگونه با غول ها رقابت خواهد کرد؟ آقای مدیرعامل پاسخ می دهد.

بسیاری می خواهند بدانند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در بازاری که روز به روز تحت سیطره موبایل ها و تکنولوژی های وابسته به آنها قرار می گیرد، مایکروسافت چگونه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می خواهد عرصه رقابت را به رقبای سرسخت خود نبازد. ساتیا نادلا به تازگی در خلال یک مصاحبه به این سوال پاسخ داده تا مسیر آینده غول نرم افزاری دنیا بیش از پیش مشخص شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

نادلا در ابتدا اعتراف می کند که بخش اعظم سهم فروش پی سی ها به عنوان قلمروی سنتی مایکروسافت به تسخیر گجت های همراه درآمده است. اما نادلا معتقد است که می بایست برای دادن پاسخ مناسب به حاکمان بلامنازع دنیای موبایل (گوگل و اپل) به تاریخ مراجعه کرد.

او می گوید که زمانی ابرقدرتی مایکروسافت قطعی تصور می شد، اما اپل با آیفون و آیپدهایش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قاعده بازی را تغییر داد. نادلا با زیر سوال بردن توانایی عملکردی برخی از تکنولوژی های موبایل معتقد است که در آینده این روند دوباره و این بار در جهت عکس اتفاق خواهد افتاد. بنابراین به نظر می رسد او باور دارد که در سال های آینده می بایست انتظار گسترش دوباره رایانه های رومیزی (یا موارد مشابه آنها) و کاهش استقبال از موبایل ها باشیم.

اما در مورد آینده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نزدیک چه؟ او می گوید که مایکروسافت در کنار برنامه های بلندمدت برای باز پس گیری تاج و تخت خود، در حال حاضر تلاش دارد که بهترین خدمات و پشتیبانی را به کاربران نرم افزارها و سرویس های فعلی اش -فارغ از این که در کدام پلتفرم حضور دارند- ارائه دهد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

نفر اول غول نرم افزاری دنیا در خصوص سخت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افزارهای موبایل می گوید:

«ما سهمی در بازار نداریم که سخت افزاری داشته باشیم. این انتخاب واقعی مشتریان است. واقعیت ماجرا همین است. حقیقت آن است که ما نمی توانیم بدون سهمی از بازار و جذب توسعه دهندگان، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به عنوان سومین اکوسیستم موبایل به رقابت بپردازیم.»

نادلا در عین حال باور دارد که یافتن پاسخ صحیح به سوالاتی چون «تعریف واقعی ابزارهای موبایل چیست؟» یا «تغییر ماهیتی مهم بعدی در ابزارهای رایانه ای چه خواهد بود؟» می تواند مایکروسافت را به موفقیت برساند. او استقبال عالی از رده تازه تعریف شده رایانه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های ۲ در ۱ به پیشتازی لپ تاپ های سرفس را یک مثال مناسب قلمداد می کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که گرچه نادلا و مایکروسافت در میدان نبرد پلتفرم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های موبایل پرچم سفید را در مقابل اپل و گوگل به اهتزاز درآورده اند، اما در عین حال ردموندی ها با کار روی عرصه های کاملاً جدید چون واقعیت ترکیبی یا ابزارهای هیبریدی، موفقیت انفجاری آینده را به کمین نشسته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone