🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40678.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

از این پس جلسات کاری مایکروسافت در خانه های درختی برگزار می شوند [تماشا کنید]

مایکروسافت برای کارمندان خود در ردموند، خانه های درختی زیبایی در ارتفاع 3.6 متری زمین ساخته که کارمندان می توانند یکدیگر را در اتاق هایشان ملاقات کرده و یا کارهای خود را در این مکان ...

مایکروسافت برای کارمندان خود در ردموند، خانه های درختی زیبایی در ارتفاع - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 3.6 متری زمین ساخته که کارمندان می توانند یکدیگر را در اتاق هایشان ملاقات کرده و یا کارهای خود را در این مکان زیبا انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این شرکت ساکن ردموند نام «خانه نان زنجبیلی» را برای آنها انتخاب کرده. تا به حال یک خانه به طور کامل ساخته شده و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قرار است مراحل نهایی ساخت باقی آنها نیز در سال جاری میلادی به پایان برسد.

این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خانه ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توسط «پِت نلسون» (Pete Nelson) متخصص طراحی خانه های درختی ساخته شده و قرار است برای 20 سال قابل استفاده باشند و در عین حال مانع رشد درختان نشوند.

گفتنی است سقف - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های بلند اتاق ها به گونه ای طراحی شده که امکان ورود نور طبیعی به داخل را فراهم کند.این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سازه ها دارای شومینه و صندلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های ضد آب هستند و از شبکه Wi-Fi نیز بهره می برند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

به نظر می رسد کارمندان نیز از کار در این فضا لذت می برند. یکی از آنها در خصوص تجربه کار در این فضا می گوید:

در روزهای آفتابی، کارمندان مشتاق هستند که زیر سایه این درختان پاهای خود را دراز کرده و چشمان خود را بسته تا به آرامش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برسند. آنها همچنین لپ تاپ خود را نیز به همراه آورده و کارهای خود را زیر این درختان یا در خانه های درختی انجام می دهند؛ در حالی که همزمان از حضور در طبیعت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیز لذت می برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone