🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40685.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران تله‌کام ۲۰۱۷» آغاز به کار کرد

صبح امروز هجدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام افتتاح شد؛ بزرگترین رویداد مخابراتی کشور با شرکت وزارت ارتباطات، اپراتورها، شرکت های داخلی و خارجی، تجهیزات مخابراتی و استارتاپ‌های گوناگون در بازه زمانی ۲۴ الی ۲۷ مهر در ...

صبح امروز هجدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام افتتاح شد؛ بزرگترین رویداد مخابراتی کشور با شرکت وزارت ارتباطات، اپراتورها، شرکت های داخلی و خارجی، تجهیزات مخابراتی و استارتاپ‌های گوناگون در بازه زمانی ۲۴ الی ۲۷ مهر در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه با سخنرانی وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی»، آغاز شد و او از حضور 225 شرکت داخلی و 102 شرکت خارجی خبر داد:

«حضور شرکت های معتبر خارجی در این نمایشگاه به معنی ارتقای صنعت مخابرات و فناوری کشور است و فرصت خوبی برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعاملات بین المللی به شمار می‌رود تا سرمایه گذاری را در کشور بهبود ببخشیم.»

آذری جهرمی در ادامه از اصلاح تعرفه‌ها و روند توسعه بخش ثابت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و همچنین تلاش برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آزادسازی مکالمه بین الملل از انحصار شرکت ارتباطات زیر ساخت خبر داد و افزود: «به باور من MVNO ها (اپراتورهای مجازی تلفن همراه) می توانند تا یک سال آینده 5 درصد از سهم بازار را داشته باشند.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

برندهایی در حوزه تلویزیون اینترنتی ایجاد خواهد شد

وی با اشاره به شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و تولید محتوای بومی به مقدار دو برابر فعلی از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گسترش توسعه حوزه IPTV  خبر داد. وزیر ارتباطت معتقد است که این مسئله به رشد و تولید سریال و فیلم کشور به صورت اینترنتی و ایجاد برندهایی معتبر در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد. جهرمی ضمن صحبت درباره پیشرفت صنعت مخابرات در طول سالیان فعالیت این سازمان، به تلاش برای رونق بیشتر آن در آینده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تاکید کرد.

در ادامه «ناصرعلی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ضمن تقدیر و تشکر از دولت دوازدهم برای توجه ویژه به صنعت ICT خبر داد:

از ابتدای شروع کار دولت جدید و انتصاب وزیر ارتباطات شاهد اقدامات درخور توجهی بودیم که مدت هاست فعالان این حوزه منتظر آنها بودند. مهندس جهرمی با تدوین برنامه و ارائه آمار و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شاخص ها سعی در پیشرفت ICT کشور دارد و موضوعاتی چون اقتصاد دیجیتالی را برای نخستین بار مطرح ساخته است. موضوعی که بی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شک بخش خصوصی بازیگران اصلی آن هستند. بخش خصوصی همواره از بخش دولتی جلوتر حرکت کرده و مشکلی که در این سال‌های اخیر به چشم می خورد جلوگیری و تدوین قوانینی سخت گیرانه برای آنهاست. ما هنوز یک مدل تجاری مدون و برنامه ریزی شده برای اقتصاد جامعه در زمینه ICT نداریم.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

سعادت درباره احتمال ادغام دو نمایشگاه الکامپ و تله کام در سال های آینده گفت.

سعادت در پایان به امضای تفاهمنامه‌ای بین وزارت ارتباطات و نظام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صنفی رایانه‌ای اشاره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرد و از برگزاری دو نمایشگاه الکامپ و تله - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کام به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طور همزمان در سال آینده و احتمال ادغام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو در سال‌های بعدی خبر داد. مسئله‌ای که البته فواید و چالش‌های خاص خود را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژانین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی هایسنس WFKV8010 D شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone