🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40676.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به تغییرات داخلی آیفون از ۱۰ سال پیش تا امروز

بلومبرگ اخیرا با همکاری تیم iFixit تصویری بسیار واضح از داخل آیفون را تهیه کرده که درگذر بیش از یک دهه دستخوش تغییراتی عظیم شده است. آیفون اصلی که تصویرش را در ادامه می بینید ...

بلومبرگ اخیرا با همکاری تیم iFixit تصویری بسیار واضح از داخل آیفون را تهیه کرده که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - درگذر بیش از یک دهه دستخوش تغییراتی عظیم شده است.

آیفون اصلی که تصویرش را در ادامه می بینید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک باتری حجیم لیتیومی یونی را در دل خود جای داده که ظرفیتی برابر با ۱۴۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و آنطور که اپل در زمان معرفی اش گفته بود تا هشت ساعت مکالمه، شش ساعت مرور وب، هفت ساعت پخش ویدیو یا ۲۴ ساعت پخش محتوای صوتی را برای کاربران میسر می کرده اما تردیدی نیست که نتیجه عملکرد این موبایل در دنیای واقعی با آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت کالیفرنیایی متفاوت بوده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
آیفون اولیه سمت چپ، آیفون 8 سمت راست

در بالا سمت چپ دستگاه نیز یک دوربین اصلی دو مگاپیکسلی خودنمایی می کند که از فلاش LED بی بهره بوده و عکس هایی که با آن گرفته می شد در مقایسه با استانداردهای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - امروزی به شدت تار به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نظر می آمدند.

البته همانطور که درعکس می بینید سایر قطعات به کار رفته در این موبایل پوشانده شده و قابل رویت نیستند با این همه آیفون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اولیه به ۴، ۸ یا ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، پردازنده تک هسته ای ARM11 با فرکانس ۴۱۲ مگاهرتز و تنها ۱۲۸ مگابایت رم مجهز بود و رندر گرافیکی اش بر عهده پردازنده PowerVR MBX Lite قرار داشت. این موبایل همچنین از بلوتوث ۲.۰ و چیپ وای فای 802.11b/g  پشتیبانی می کرد.

آیفون اولیه همچنین به شبکه موبایلی EDGE متصل بود که امروزه با نام نسل دوم می شناسیم. این تکنولوژی امروز آنقدر منسوخ شده که تنها اپراتور اختصاصی ارائه دهنده آیفون در آن زمان یعنی AT&T دیگر حتی یک شبکه سازگار با 2G - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم ندارد.

از دیگر سخت افزاری موجود در آیفون اولیه می توان به نمایشگر ۳.۵ اینچی با رزلوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل، دکمه مکانیکی هوم و جک هدوفن ۳.۵ اینچی اشاره کنیم که البته استفاده از آن نیز دشوار بود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
آیفون 3G در سمت چپ و آیفون 3Gs در سمت راست

در مقابل اما آیفون ۸ بدنه ای کشیده تر دارد و به باتری کم ضخامت با ظرفیت ۱۸۱۲ میلی آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه، دو گیگابایت رم، چیپ شش هسته ای A11 Bionic، بلوتوث ۵.۰، وای فای 802.11a/c  و شبکه LTE Advanced مجهز است.

همانطور که احتمالا تایید خواهید کرد بخش داخلی آیفون از نسخه ۴ به بعد شکلی یکسان داشته در حالی که آیفون 3G - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و 3GS که در بالا می بینید کاملا متفاوت از آنها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone