🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40680.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا هواپیماهای مافوق صوت بار دیگر در آسمان به پرواز در می آیند؟

علی رغم اینکه 70 سال از  نخستین پرواز مافوق صوت می گذرد اما این عبارت هنوز هم مفاهیمی از قبیل سرعت، لوکس بودن و پیشرفت علم را به ذهن متبادر می کند. پس از سقوط ...

علی رغم اینکه 70 سال از  نخستین پرواز مافوق صوت می گذرد اما این عبارت هنوز هم مفاهیمی از قبیل سرعت، لوکس بودن و پیشرفت علم را به ذهن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متبادر می کند.

پس از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سقوط کنکورد و کنار گذاشته شدن به خاطر هزینه های نگهداری بالا و بحران اقتصادی از توجهات نسبت به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هواپیماهای مافوق صوت تاحد زیادی کاسته شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
کنکورد متعلق به هواپیمایی فرانسه

از آن زمان اغلب هواپیماهای مسافربری تولید شده حداکثر  950 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند که زیر سرعت صورت است. برای مثال پیمودن فاصله بین نیویورک تا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لس آنجلس حدود شش ساعت طول می کشد در حالی که کنکورد با سرعتی بالغ بر 2180 کیلومتر بر ساعت، این فاصله را در سه ساعت طی می کرد.

با این وجود شرکت «Boom Technology» که در دنور امریکا قرار دارد در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حال ساخت جتی است که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گنجایش 50 مسافر را داشته و با سرعتی بالغ بر 2.2 ماخ یا 2336 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند. علاوه بر این شرکت «Aerion Corporation» نیز که در نوادا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - واقع شده در حال تولید یک جت تجاری با سرعت 1.5 ماخ یا 1837 کیلومتر بر ساعت است.تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیاز طرف دیگر ناسا و «لاکهید مارتین» در حال کار بر روی پروژه «Low Boom Flight Demonstrator» هستند که هدف از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن کاهش غرش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گوش خراشی است که هنگام پرواز کنکورد، روی زمین به گوش می رسید و به همین دلیل این هواپیما تا حد زیادی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به پرواز های بین قاره ای اختصاص یافته بود.تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیظاهرا مهندسان این شرکت ها با بهره گیری از مدل سازی های رایانه ای مدرن راه های جدیدی را برای توسعه هواپیماهای مافوق صوت بهینه و کم صدا پیدا کرده اند که می تواند صنعت حمل و نقل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را متحول کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone