🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28191.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بدافزاری که تصاویر و لیست مخاطبان کاربران iOS را سرقت می‌کند

کمپانی امنیتی Lookout به وجود نسخه iOS بدافزار Exodus پی برده که تا پیش از این روی دستگاه های اندروید متمرکز بود. به گفته Lookout ردپای این جاسوس افزار نه در اپ استور بلکه در مارکت های اپلیکیشن شخص ثالث ...

کمپانی امنیتی Lookout به وجود نسخه iOS بدافزار Exodus پی برده که تا پیش از این روی دستگاه های اندروید متمرکز بود. به گفته Lookout ردپای این جاسوس افزار نه در اپ استور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بلکه در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مارکت های اپلیکیشن شخص ثالث مشاهده شده است.

Exodus مخصوص دستگاه های مبتنی بر iOS را سایت های فیشینگی منتشر کرده اند که برای فریب کاربران به ویژه در ایتالیا و ترکمنستان طراحی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شده اند. این بدافزار تفاوت چندانی با نسخه اندروید ندارد و در صورت نصب روی دستگاه به سرقت داده های مهمی نظیر لیست مخاطبان، تصاویر، ویدیوها، فایل های صوتی ضبط شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - و اطلاعات مربوط به GPS و مختصات مکانی می پردازد.

مهاجم با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده از جاسوس افزار می تواند در هر زمان صدای اطراف را در دستگاه ضبط کرده و به سرقت ببرد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نسخه iOS هم داده های سرقتی را در همان سرور بدافزار اندروید ذخیره می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کند و این مساله باعث ایجاد شائبه هایی در مورد ارتباط بین طراحان آنها شده است. تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان

حمله این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - جاسوس افزار به لطف استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) صورت گرفته که به شرکت ها اجازه می دهد اپلیکیشن های خود را خارج از فضای اپ استور و به شکل مستقیم در اختیار مخاطب قرار دهند.

سوء استفاده برخی شرکت ها و مهاجمان از این روش برای هدف قرار دادن کاربران iOS باعث شده اپل اخیرا به ابطال بسیاری از آنها روی بیاورد که مشکلات متعددی را متوجه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت ها و کاربران ایرانی نیز کرده است. کمپانی کوپرتینویی با ابطال تاییدیه های این بدافزار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - خطرات آن را تا حد زیادی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کاهش داده، هرچند انتشار گسترده بدافزار Exodus نشان می دهد که دستگاه های iOS هم در برابر حملات هکرها مصون نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone