🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28214.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ و کوالکام از تأمین مودم‌ آیفون 5G صرف نظر می‌کنند

بر اساس گزارشی جدید کوالکام و سامسونگ از فرصت تأمین مودم های 5G برای آیفون صرف نظر خواهند کرد. اما در نهایت کدام شرکت مودم آیفون 5G را تأمین می کند و این آیفون ها ...

بر اساس گزارشی جدید کوالکام و سامسونگ از فرصت تأمین مودم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - های 5G برای آیفون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - صرف نظر خواهند کرد. اما در نهایت کدام شرکت مودم آیفون 5G را تأمین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - می کند و این آیفون ها چه زمانی روانه بازار می شوند؟

دلیل این تصمیم از سوی کوالکام به درگیری های چندین ساله بر سر نقض پتنت ها با اپل باز می گردد. به این ترتیب تأمین نشدن مودم های 5G از سوی کوالکام چندان هم تعجب بر انگیز نیست. اما شرایط برای سامسونگ متفاوت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

گزارش شده که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - سامسونگ تعداد موجودی لازم مودم های اگزینوس 5100 را ندارد؛ چیپی که اخیراً تولید آن آغاز شده است. اما اگر سامسونگ موفق شود ظرفیت تولید خود را افزایش دهد می تواند از این موضوع به عنوان اهرم فشاری برای متقاعد کردن اپل به استفاده از مودم هایش بهره ببرد. از سوی دیگر نباید از یاد برد که اپل هم مایل است از رقابت بین تأمین کنندگان بهره ببرد تا قدرت چانه زنی خود برای رسیدن به سود بیشتر را افزایش دهد.

در حال حاضر اپل، اینتل را به عنوان تأمین کننده مودم های مورد نیازش ترجیح می دهد اما مشکل اینجا است که مودم 5G - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - مدل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - XMM 8160 اینتل هم تا سال 2020 آماده نخواهد شد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - با این حال به نظر می رسد در آیفون های 2019 هم شاهد استفاده از مودم های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - اینتل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - (مدل های غیر 5G) خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

از سوی دیگر هواوی مودم بالونگ 5000 را دارد اما مشابه با چیپست های کایرین تولید «های سیلیکون» (شرکت تابعه هواوی)، تمایلی به فروش این چیپ به دیگر شرکت ها ندراد. UniSOC که با نام Spreadtrum هم مشهور است در حال کار روی مودم 5G است اما مشخص نیست چه زمانی موفق به تولید شود و به همین دلیل از گزینه های پیش روی اپل به حساب نمی آید.

گزینه دیگر مدیاتک با مودم هلیو M70 است اما گزارشی دیگر اشاره به این موضوع دارد که کارایی چیپ این شرکت، استانداردهای مورد نظر اپل را تأمین نکرده است. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - در این گزارش همچنین ادعا شده که بعید است سامسونگ از گزینه های پیش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - روی اپل باشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

پیش از این گفته می شد آیفون های سال جاری میلادی با پشتیبانی از 5G - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - همراه نخواهند شد و این موضوع به سال 2020 موکول می شود. اما حالا به نظر می رسد اولین آیفون های 5G در سال 2021 از راه خواهند رسید.

اپراتورهای مخابراتی اشتیاق فراوانی برای توسعه شبکه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - های با پشتیبانی از 5G دارند. تحلیلگران معتقدند در دسترس بودن 5G به معنای واقعی، در سال آتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - میلادی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - محقق خواهد شد. به این ترتیب اگر کاربران به هر دلیلی از خدمات 5G رضایت کافی را نداشته باشند، عرضه زودهنگام آیفون های 5G در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - سال 2020 می تواند انتقاد از اپل را در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone